کدخبر :306102 پرینت
27 مرداد 1403 - 09:02

همکاران شرکت زیرساخت؛ در خط اول مبارزات سایبری

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به حملات سایبری اخیر به زیرساخت های کشور گفت: همکاران زیرساخت در خط اول مبارزات سایبری قرار دارند و نگذاشتند هیچ خللی در ارتباطات کشور ایجاد شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیرساخت برای تصویب صورت های مالی منتهی به سال ۱۴۰2 به ریاست علی اصغر انصاری معاون سیاستگذاری و برنامه ریزی، توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حضور محمد جعفرپور مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، نمایندگان سازمان برنامه و بودجه کشور،وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزارت تعاون رفاه، کار و امور اجتماعی، وزارت امور اقتصادی و دارایی (اعضای مجمع) و بازرس و حسابرس قانونی برگزار شد.

علی اصغر انصاری معاون وزیر ارتباطات در این جلسه با بیان اینکه مایه مباهات و سربلندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که شرکت ارتباطات زیرساخت در کنار فعالیت های توسعه ای که در طول این سه سال در بسیاری بخش ها به صورت 100 درصدی انجام داده است، توانسته در بخش تجهیزات پاور نیز بازسازی های خوبی را فراهم آورد.

وی افزود: در حوزه سرویس، بهره برداری و کیفیت استاندارد، اقدامات خوبی در شرکت ارتباطات زیرساخت انجام شده و یک تیم متخصص و واحد توانسته این شرایط را فراهم کند.

انصاری با اشاره به حملات سایبری اخیر به زیرساخت های کشور تصریح کرد: همکاران زیرساخت در خط اول مبارزات سایبری قرار دارند و نگذاشتند هیچ خللی در ارتباطات کشور ایجاد شود.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به مشکلات تحریم، محدودیت منابع و کاهش درآمد زیرساخت، خاطرنشان کرد که این شرکت نیازمند راهبردهای جدید و حاکمیتی برای کشور است.

در ابتدای این جلسه، محمدجعفرپور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، گزارشی از عملکرد سه سال گذشته و برنامه‌های آتی این شرکت را تشریح کرد.

در این جلسه، نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی و نیز سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن تشکر از زحمات تمامی پرسنل و مدیران شرکت ارتباطات زیرساخت در ارایه خدمات قابل قبول به جامعه بر ادامه روند فعالیت شرکت مذکور تاکید کردند.

در ادامه جلسه و پس از ارائه گزارش حسابرسی توسط حسابرس مستقل و بازرس قانونی اعضا به بحث و بررسی پیرامون موارد مطرح شده پرداخته که در پایان جلسه گزارش سالیانه صورت‌های مالی منتهی به سال ۱۴۰2 به تصویب اعضای مجمع عمومی رسید.

انتهای پیام
نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.