کدخبر :269513 پرینت
23 خرداد 1401 - 16:12

بازدید معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک ملی ایران از برخی واحدهای شرکت داده ورزی سداد

معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک ملی ایران از واحدهای NOC ، SOC و مانیتورینگ سرویس شرکت داده ورزی سداد بازدید کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت داده ورزی سداد، معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک ملی ایران از واحدهای NOC ، SOC و مانیتورینگ سرویس شرکت داده ورزی سداد بازدید کرد.

در این بازدید که روز جمعه 20 خرداد ماه صورت پذیرفت، دکترعلیرضا ماهیار به همراه مدیریت عامل شرکت داده ورزی سداد و روسای اداره شبکه و زیر ساخت از واحدهای NOC، SOC و مانیتورینگ سرویس، بازدید به عمل آوردند و از نزدیک در جریان فعالیت­ های همکاران قرار گرفتند.

در این بازدید معاون عملیات، مدیران و کارشناسان واحدهای مذکور که بنا بر رسالت سازمانی خود به صورت 24 * 7 حضور دارند، گزارشی از اقدامات خود جهت اطمینان از عملکرد زیرساخت­ ها و سرویس­ های شرکت سداد در شرایط بحرانی و حملات سایبری ارائه دادند و خاطر نشان کردند که همکاران عملیات و امنیت سداد به صورت شبانه روزی عملکرد تمامی زیرساخت ­ها را رصد نموده و آماده ی مقابله با هر نوع حملات سایبری می­ باشند.

شرکت داده ورزی سداد

در ادامه معاونت فناوری اطلاعات بانک ملی ایران ضمن قدردانی از احساس مسئولیت و هوشیاری مدیریت عامل و کارکنان وفادار و ارزشمند سداد در جهت کنترل و تقویت واحدهای عملیاتی و پشتیبانی به صورت شبانه روزی، این شرکت را به عنوان کلیدی ترین بازوی اجرایی بانک ملی ایران نام بردند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.