کدخبر :178139 پرینت
31 خرداد 1394 - 18:41

دوره آموزشی محاسبات شناختی برای صاحبان کسب و کار

شرکت کاگنیتیواسکل یک دوره آموزشی کوتاه‌مدت برای صاحبان کسب و کار برگزار می‌کند. در این دوره آموزشی مهارت‌های استفاده از برنامه ویژه‌ محاسبات شناختی ارائه می‌شود. این برنامه به کاربر اجازه می‌دهد داده‌های وسیعی را که با روش‌های معمول قابل آنالیز نیست، تحلیل کند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، کاگنیتیواسکل (CognitiveScale) دوره آموزشی ویژه‌ای با نام CognitiveU برای شرکت‌ها و سازمان‌های حرفه‌ای در حوزه فناوری اطلاعات برگزار می‌کند. این دوره در دفتر مرکزی این شرکت با وسعت 22 هزار فوت مربع در آستین برگزار می‌شود. در این دوره آموزشی، مهارت‌های مورد نیاز برای تسریع سرمایه‌گذاری در حوزه محاسبات شناختی ارائه می‌شود.

کاگنیتیواسکل در حوزه آنالیز داده‌های عظیم بازار فعالیت می‌کند. Cognitive Clouds power نوعی ابزار هوشمند برای آنالیز و تفسیر داده‌های بازار است که با استفاده از آن می‌توان فرآیندهای موجود در بازار را به شکل هوشمندی ارزیابی کرد. ویدئو، تصویر و ساختارهای متنی مختلف که به داده تاریک معروف است به عنوان ورودی این سیستم بوده و در نهایت اطلاعاتی را که دستگاه‌های رایج قادر به تحلیل آن نیستند توسط این برنامه تحلیل می‌شود. این تحلیل‌ها در حوزه سلامت، خرده فروش و منابع انسانی بسیار مفید هستند.

در این دوره آموزشی شرکت‌کنندگان در مورد روش‌ها، استانداردها و فناوری مورد استفاده در محاسبات شناختی اطلاعاتی بدست می‌آورند. این دوره توسط متخصصان با تجربه شرکت که هم در بخش دانشگاهی فعال بوده و هم تجربه اجرایی دارند برگزار می‌شود.

جویدیپ گوش از اساتید رشته مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تگزاس می‌گوید: « در عصر محاسبات شناختی، شرکت‌ها می‌توانند از این تجهیزات محاسباتی هوشمند برای بررسی وضعیت کسب و کار استفاده کنند. ما در حال حاضر با تقاضاهای بسیاری در حوزه محاسبات شناختی از سوی صنایع مختلف روبرو هستیم. بنابراین شرکت‌ها به دنبال کسب مهارت و دوره‌های آموزشی برای استفاده از فرصت‌های موجود در این حوزه هستند. من خوشحالم که می‌بینم شرکت کاگنیتواسکل با راه‌اندازی این دوره اموزشی به مشتریان و متقاضیان کمک می‌کند و از سوی دیگر کاربردهای شناختی را توسعه داده و مهارت‌هایی را ایجاد می‌کند که برای مشتریان ضروری است.»

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.