کدخبر :307825 پرینت
30 شهریور 1403 - 09:59

چگونه ۵۰۰ دلار تضمین قیمت گوگل‌ فلایتز را دریافت کنیم؟

مسافران ممکن است ندانند که سرویس Google Flights یک تضمین پایین‌ترین قیمت به آن‌ها ارائه می‌دهد و ضمانت می‌کند که اگر قیمت بلیت خریداری‌شده از سوی مسافر تا لحظه پرواز کاهش یافت، تا مبلغ ۵۰۰ دلار مابه‌التفاوت قیمت را به آن‌ها عودت دهد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، گوگل از قبل به مسافران این امکان را می‌دهد که ببینند آیا قیمت سفرشان پایین، بالا یا متوسط است، اما اکنون آن‌ها در حال آزمایش برنامه‌ای هستند که تضمین می‌کند شما پایین‌ترین قیمت را دریافت کرده‌اید و اگر این‌طور نباشد، گوگل مبلغ مابه‌التفاوت را به شما بازپرداخت خواهد کرد.

برنامه آزمایشی تضمین قیمت برای برخی مسیرها زمانی که از طریق Google Flights رزرو می‌کنید در دسترس است.

Google Flights

گوگل می‌گوید که الگوریتم‌های آن اطمینان دارند که برای برخی از پروازها، قیمتی که شما پیدا کرده‌اید پایین‌ترین قیمت موجود پیش از پرواز است. برای این پروازها، ما قیمت را تا زمانی که اولین پرواز در برنامه سفر شما انجام شود، رصد خواهیم کرد. اگر قیمت کاهش یابد، ما تفاوت را به شما پرداخت خواهیم کرد.

مسیرهای پروازی که دارای نشان‌های رنگی تضمین قیمت هستند، آن‌هایی هستند که گوگل باور دارد قیمت آن‌ها تا قبل از پرواز کاهش نخواهد یافت. اگر قیمت کاهش یابد، گوگل تفاوت را از طریق Google Pay برای شما ارسال خواهد کرد.

تاکنون، این پیشنهاد فقط برای برخی از برنامه‌های «رزرو از طریق گوگل» در دسترس بود. اما گوگل برنامه را گسترش داده تا شامل برنامه‌های سفری شود که از طریق Google Flights پیدا می‌کنید، اما در نهایت در وب‌سایت یک شرکت هواپیمایی یا آژانس مسافرتی رزرو می‌کنید.

برای دریافت ضمانت پرداخت از گوگل، تفاوت قیمت باید بیش از ۵ دلار باشد و شما می‌توانید تا سقف ۵۰۰ دلار به ازای هر حساب گوگل در طول یک سال تقویمی دریافت کنید.

شما فقط می‌توانید تا سه رزرو با تضمین قیمت باز همزمان داشته باشید، یعنی اولین پرواز در برنامه سفر هنوز انجام نشده باشد. اگر واجد شرایط پرداخت باشید، ظرف ۴۸ ساعت پس از پرواز اولین حرکت در برنامه سفر، آن را دریافت خواهید کرد.

Google Flights

هنگام خرید بلیت با تضمین قیمت، باید وارد حساب گوگل خود شده باشید تا واجد شرایط شوید، حتی در هنگام رزرو از طریق یک شرکت هواپیمایی یا آژانس مسافرتی هم اینکار ضروری است.

برای واجد شرایط بودن هنگام رزرو از طریق گوگل، کشور/منطقه شما باید روی ایالات متحده تنظیم شده باشد و ارز شما باید دلار آمریکا (USD) باشد. ضمانت قیمت فقط برای پروازهای یک‌طرفه و رفت و برگشت که از ایالات متحده حرکت می‌کنند، اعمال می‌شود. علاوه بر این، مشتری باید از یک آدرس صورتحساب و شماره تلفن آمریکا در صفحه «رزرو در گوگل» استفاده کند.

در زیر «پروازهای خروجی»، پروازی را که نشان ضمانت قیمت دارد انتخاب کرده و مسیر علامت‌دار را تا مرحله پرداخت دنبال کنید. همه پروازها در مسیر باید دارای نشان ضمانت قیمت باشند. روی لینک «رزرو در گوگل» کلیک کرده و تیک کنار «ضمانت قیمت» را بزنید.

اگر با یک شرکت هواپیمایی یا آژانس مسافرتی آنلاین در وب‌سایت آن‌ها رزرو کرده‌اید، اکنون نیز با توجه به همان نکات مهم، برای ضمانت قیمت واجد شرایط هستید: کشور/منطقه شما باید روی ایالات متحده تنظیم شده باشد، با ارز دلار آمریکا و پروازهای یک‌طرفه یا رفت و برگشت که از ایالات متحده حرکت می‌کنند، و همچنان باید وارد حساب گوگل خود شده باشید.

شما همچنان باید ابتدا پرواز را در گوگل جستجو کنید تا واجد شرایط شوید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

در زیر «پروازهای خروجی»، یک پرواز با نشان ضمانت قیمت انتخاب کنید. مجدداً، همه پروازها در مسیر باید دارای نشان ضمانت قیمت باشند.

در قسمت «گزینه‌های رزرو»، برای انتخاب یک گزینه با ضمانت قیمت، روی «ادامه» کلیک کنید.

در وب‌سایت شرکت هواپیمایی یا آژانس مسافرتی، دقیقاً همان مسیر تضمین‌شده در گوگل فلایتز را رزرو کنید. برای اعمال ضمانت قیمت، همه اجزای مسیر رزرو شده باید مطابقت داشته باشند، از جمله شرکت هواپیمایی، شماره پرواز، تاریخ‌ها، تعداد مسافران، کرایه و کلاس کابین و سیاست لغو.

پس از انتخاب گزینه رزرو با ضمانت قیمت، گوگل قیمت را هر روز تا زمان پرواز بررسی خواهد کرد. اگر قیمت کاهش یابد، از شما تأیید می‌خواهد که پرواز رزرو شده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.