معرفی شرکت های داخلی در بازار بین الملل از برنامههای وزارت ارتباطات است
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: معرفی شرکت های داخلی در بازار بین الملل جزو برنامه های اصلی وزارت ارتباطات است که در سفرهای وزیر ارتباطات به کشورهای مختلف هم دنبال میشود.
به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر لیلا محمدی، رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست خبری پیش از «رویداد نقش تنظیمگری در توسعه اقتصاد دیجیتال» در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا پیرامون برنامه ریزی متولیان این رویداد برای حضور شرکتهای داخلی در بازار بین الملل، گفت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی سفر به کشورهای مختلف، معرفی شرکت ها را در دستور کار دارند.
وی، ادامه داد: امید داریم که شناسایی شرکت ها در داخل کشور انجام شود تا در صنعت حضور یابند.
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزود: این امر سابقه مفیدی است که شرکت های داخلی در بازار جهانی هم معرفی شوند که جزو برنامه های مهم وزارت ارتباطات است.
وی افزود: در سفرهای وزیر ارتباطات این سیاست دنبال شده و در این پژوهشگاه و این رویداد هم این موضوع دنبال می شود.
انتهای پیام
برای مشاهده گزارش خبری این نشست اینجا و برای مشاهده گزارش تصویری این نشست اینجا کلیک کنید.
خبرنگار: زهرا طاهری
افزودن دیدگاه جدید