کدخبر :177910 پرینت
18 خرداد 1394 - 15:37

برگزاری جشنواره‌ای از کسب و کارهای فناورانه و نوآورانه

هفتمین جشنواره سراسری و توسعه کسب و کار شریف با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، در ادامه برگزاری شش دوره موفق گذشته، هفتمین جشنواره سراسری کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف (VCCUP) به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف، با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوریو حضور جمعی از متولیان علم و فناوری کشور برگزار خواهد شد.
در طول برگزاری جشنواره، شرکت‌کنندگان ضمن آشنایی با مفاهیم و اصول کسب و کار و تمرین عملی آن‌ها بر مبنای ایده محوری و فناورانه خود، در یک فضای رقابتی، طرح خود را برای ارائه به سرمایه‌گذاران و نهادها آماده می‌کنند.
طرح‌های ارسال‌شده حائز شرایط حضور در این جشنواره، پس از داوری و غربال اولیه، انتخاب خواهند شد و طرح های انتخاب‌شده، از طریق رویدادهای آموزشی و ترویجی و دریافت مشاوره توسعه خواهند یافت و مورد حمایت قرار می‌گیرند.

خروجی پایانی این جشنواره، انتخاب ایده‌ها و طرح‌های برتری خواهد بود که با حمایت نهادهای حمایت‌کننده و دیگر سرمایه‌گذاران، امکان تجاری‌ شدن طرح و تولید محصول داشته باشند.

پوشش بیش از 200 طرح فناورانه و نوآورانه استارت‌آپی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی‌ در دانشگاه‌های مختلف، و زمینه‌سازی برای ایجاد فرصت سرمایه‌گذاری در طرح‌های برتر جشنواره از راه ارتباط با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی از هدف‌های اصلی برگزاری این جشنواره است.

با تحقق حمایت‌های پیش‌بینی شده برای برگزاری هفتمین جشنواره سراسری کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف، هدف‌گذاری برای کمک به تجاری‌سازی بیش از 50 طرح فناورانه، امکان‌پذیر خواهد شد.

امکان ارائه تسهیلات بلندمدت با سود کم، جایزه نقدی ارزشمند و معرفی رتبه‌های اول تا سوم هر گروه به سرمایه گذاران، از مزایای این جشنواره است.

همچنین در اختتامیه جشنواره، حضار به صورت آنلاین به تیمهای شرکت کننده رأی خواهند داد.

دریافت طرح‌های فناورانه از خردادماه سال‌جاری آغاز شده و تاکنون تعداد 50 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که برگزیدگان نهایی در آذرماه سال‌جاری و در مراسم اختتامیه اعلام خواهندشد.

همچنین علاقه‌مندان به ثبت نام و شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی . جشنواره نسبت به ثبتنام در این جشنواره اقدام کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.