کدخبر :172969 پرینت
28 بهمن 1393 - 16:38

عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ، خبر داد:

در نظر گرفتن امتیازهای ویژه برای برگزیدگان جشنواره فاوا

نماینده تام الاختیار سازمان فناوری اطلاعات در کمیته مشورتی جشنواره فاوا، گفت: به‌منظور ارتقاء و اعتلا سطح کیفی پنجمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات، برگزیدگان در این دوره علاوه بر جوایز معنوی، امتیاز های ویژه ای را نیز دریافت خواهند کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس خسرو سلجوقی، عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران، اظهار داشت: پنجمین جشنواره ملی فاوا در راستای اهداف و وظایف محوله وزارت ارتباطات و به‌منظور ارتقاء و توسعه کاربرد و افزایش توانمندی بخش ICT با هدف ایجاد شورونشاط در این حوزه، 27 اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

وی شعار این جشنواره را "کسب‌وکارهای نو با خدمات الکترونیکی" عنوان و خاطرنشان کرد: شبکه‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات، دولت الکترونیکی، ارائه محتوا و خدمات بر بستر شبکه ملی اطلاعات، توسعه خدمات روستایی و مناطق محروم، پژوهش، نوآوری صنعت و تجاری‌سازی، اطلاع‌رسانی و رسانه‌های نوین و توسعه خدمات پستی از جمله محور های این جشنواره محسوب می شود.

دبیر کارگروه های تحت مدیریت سازمان فناوری اطلاعات ایران در جشنواره فاوا با بیان این مطلب که برگزیدگان این جشنواره علاوه بر کسب عنوان معنوی و تندیس جشنواره از امتیاز های ویژه ای نیز برخوردار خواهند شد، تصریح کرد: اعطای تسهیلات وام برای برگزیدگان جشنواره، قائل شدن امتیاز ویژه جهت برگزیدگان جشنواره در بررسی فنی مناقصات، تخصیص فضا و حمایت در نمایشگاه‌های تخصصی، تخصیص امتیاز ویژه در ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان و اعطای جوایز نقدی نفیس، از جمله امتیاز های در نظر گرفته شده در این بخش است.

وی ادامه داد: با توجه به محورهای گسترده و متنوع و دیگر ویژگی های پنجمین جشنواره فاوا،  فعالان بخش های مختلف از جمله سازمان‌های نظام صنفی رایانه‌ای استان‌ها و کشور و اتاق‌های بازرگانی و انجمن‌های صنفی، تخصصی و مراکز آموزشی و پژوهشی و مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری تمی توانند با حضور منسجم خود زمینه انتخاب نمایندگان شایسته در این رقابت را فراهم کنند.

وی تاکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ اول اسفند ماه جاری برای ثبت‌نام به وبگاه www.festfava.ir مراجعه و نسبت به  ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.