کدخبر :15300 پرینت
03 تیر 1393 - 07:50

مدیرعامل رایتل در نشست خبری: یک میلیون و 700 هزار مشترک فعال داریم

متن خبر

مدیرعامل اپراتور سوم ، گفت: در مکان‎هایی که رایتل پوشش دیتای مناسبی دارد برنامه داریم تا با دو اپراتور دیگر رومینگ دوطرفه دیتا داشته باشیم. این کار با همراه اول شروع شده ولی هنوز با ایرانسل به نتیجه نرسیده‎ایم.

 

مهندس سید مجید صدری در نشست خبری امروز در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا در خصوص افزایش تعداد مشترکان این اپراتور از زمان برقراری رومینگ ملی تا کنون، گفت: در حال حاضر یک میلیون و 700 هزار مشترک فعال داریم و در 10 روز گذشته نیز 500 هزار سیم کارت به یک باشگاه هواداری یک تیم ورزشی فروخته‎ایم که پروفایل آنها طبق قرارداد باید طی مدت زمان کوتاهی فعال شود.

 

وی، ادامه داد: تاثیر رومینگ ملی در فروش و رضایتمندی مشتری است ولی اولویت اصلی برای رایتل، رضایتمندی مشتری و مردم است و نه فروش.

 

وی، افزود: در مکان‎هایی که رایتل پوشش دیتای مناسبی دارد برنامه داریم تا با دو اپراتور دیگر رومینگ دوطرفه دیتا داشته باشیم. این کار با همراه اول شروع شده ولی هنوز با ایرانسل به نتیجه نرسیده‎ایم.

 

صدری در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار سیتنا، در خصوص تعادل کیفیت و قیمت اینترنت رایتل، خاطرنشان کرد: طبق قول‎های داده شده قیمت‎ها را کاهش داده‎ایم ولی از آنجایی که شرکت رایتل بیشتر به دنبال کیفیت اینترنت است و بیشتر به خاطر پهنای باند و اینترنت شناخته شده ایم پس به دنبال حفظ کیفیت و ارتقای سرویس اینترنت هستیم.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.