کدخبر :14009 پرینت
24 فروردین 1393 - 11:37

رئیس رگولاتوری: مصوبه‎ی اخیر تعرفه‎های تلفنی در صورت نیاز تغییر خواهد یافت/ پیوست فرهنگی رایتل در حال بررسی نهایی است

متن خبر

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تاکید کرد: پس از اجرای مصوبه تغییر تعرفه‎های مخابراتی از پالس به دقیقه و بررسی رفتار مشترکان، امکان تغییر این مصوبه در صورت نیاز وجود خواهد داشت و از این نظر مشترکان نباید نگران باشند.

 

به گزارش خبرنگار "سیتنا"، دکتر "علی اصغر عمیدیان" در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبه اخیر برای تغییر تعرفه‎های تلفن ثابت و همراه، اظهار داشت: این مصوبه به نفع مشترکان است و با هدف شفاف سازی نحوه محاسبات نرخ مکالمات برای مردم، سیاست محاسبه میزان تماس از پالس به دقیقه تغییر داده شده است.

 

وی ادامه داد: با این روش مردم برابر مبالغی که مکالمه دارند هزینه پرداخت خواهند کرد. این درحالی است که در گذشته چنانچه فرد، یک دهم پالس مکالمه داشت برابر همان یک پالس محاسبه می شد که از این حیث، تعرفه جدید مصوب شده، به نفع مردم خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه این مصوبه هنوز به مخابرات و سایر اپراتورها ابلاغ نشده است، افزود: ابلاغ و اعمال این مصوبه منوط به اجرای طرح یکسان سازی کدها در استانهای کشور است که از سوی شرکت مخابرات ایران باید اجرایی شود.

 

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی های به عمل آمده مصوبه تغییر نرخ های ثابت و سیار به نفع مشترکان در تماس های بین شهری است، اما با این وجود پس از اجرای این مصوبه و بررسی رفتار مشترکان، امکان تغییر این مصوبه در صورت نیاز نیز وجود خواهد داشت و از این نظر مشترکان نباید نگران باشند.

 

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مورد آخرین وضعیت راه اندازی مجدد سرویس تماس تصویری اپراتور سوم تلفن همراه که پیش از این خبر رفع مشکل آن از سوی وزارت ارتباطات اعلام شده بود، گفت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بر اساس دستور مرکز ملی فضای مجازی، پیشنهاد خود را در زمینه تدوین پیوست فرهنگی این سرویس به این مرکز ارائه کرده است و با توجه به اهمیت این سرویس، هم اکنون پیوست فرهنگی و ابعاد ارائه این سرویس در کمیسیون تنظیم مقررات فضای مجازی در حال بررسی نهایی است که به زودی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.