کدخبر :13398 پرینت
21 اسفند 1392 - 08:49

مدیرعامل رایتل: در خرید سیم‎کارت، تولید داخل در اولویت است/ اگر کیفیت اجناس داخلی درصدی پائین‌تر هم باشد، باید از آنها حمایت کنیم

متن خبر

مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه گفت: سیم‌کارت‌هایی که اکنون در شبکه رایتل استفاده می‌شود و به فروش می‌رسد از خریدهای قبلی و تولید خارجی است و در نوبت بعدی خرید سیم‌ کارت توان داخلی را مدنظر قرار خواهیم داد.

به گزارش سیتنا، سید مجید صدری در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در نشست مطبوعاتی در خصوص داخلی و یا خارجی بودن سیم‌ کارت‌های رایتل، گفت: سیم کارت‌هایی که اکنون در شبکه رایتل استفاده می‌شوند و به فروش می‌رسند از خرید‌های قبلی هستند.

 

مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه افزود: اخیرا مطلع شده‌ایم که چند شرکت داخلی در کشور اقدام به تولید سیم کارت کردند که تعداد آنها دو الی سه شرکت است.

 

وی ادامه داد: پس از تمام شدن خرید‌های قبلی قطعا از تولیدات داخلی استفاده خواهیم کرد و تولید داخلی را در اولویت قرار خواهیم داد.

 

صدری در پاسخ به این سؤال که آیا در بررسی‌هایی که انجام داده‌اید، کیفیت سیم کارت تولید داخل را مناسب برای استفاده در شبکه می‌دانید، گفت: قطعا کیفیت آنها به گونه‌ای است که در شبکه قابل استفاده باشد، اما صرف‌نظر از این موضوع نیز اگر کیفیت اجناس داخلی درصدی پائین‌تر هم باشد، باید از آنها حمایت کنیم تا صنعت داخلی نیز رشد کند.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.