کدخبر :1301 پرینت
29 دی 1390 - 19:30

مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان: بانکداری الکترونیک یکی از اصلی‌ترین شریان‌ها است

متن خبر

مهندس عباس عسگرزاده، گفت: اساسا با توجه به رویکرد برنامه چشم انداز 20 ساله کشور درحوزه IT، توجه اقشار مختلف به ویژه نهادهایی که متولی صنعت IT هستند باید به این مقوله و دستاوردهای آن افزایش یابد.

 

به گزارش سیتنا از ستاد اطلاع رسانی دومین کنفرانس بین المللی شهروند الکترونیک و تلفن همراه، مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان در مراسم اختتامیه این کنفرانس، اظهار داشت: باید مسوولان توجه بیشتری به تشکیل این نوع کنفرانس ها داشته باشند تا تبادل نظر بین متخصصان این حوزه همواره وجود داشته باشد.

 

عسگرزاده، تصریح کرد: باید مراقب باشیم تا از دانش نو و مدرن عقب نمانیم و مدیران ارشد نیز با حضور در این نوع کنفرانس‌ها جهت گیری‌های خود را ارزیابی کرده و جایگاهی که دارند و آنچه که باید به آن برسند را مورد بررسی قرار دهند.

 

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین شریان‌های حیاتی دولت و شهروند الکترونیک، بانکداری الکترونیک است که باید این نوع بانکداری را با تمام قابلیت‌ها و توانائی‌هایش به مردم هدیه کنیم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: دولت و شهروند الکترونیک زمانی معنای واقعی پیدا می‌کند که از ابزارهای نوین مدرن بطور کامل استفاده شود که یکی از این دستاوردها استفاده از تلفن همراه است که شرکت های نرم افزارنویسی در کشور قابلیت و دانش تسلط بر این پدیده را بطور کامل دارند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.