کدخبر :304103 پرینت
19 تیر 1403 - 10:25

معرفی برنده اولین مسابقه «ملکه هوش مصنوعی»

کنزا لیلی، یک اینفلوئنسر مراکشی ساخته شده توسط هوش مصنوعی، موفق شد جایزه ۱۳ هزار دلاری رقابت اولین مسابقه ملکه زیبایی هوش مصنوعی را از آن خود کند.

متن خبر

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، اولین مسابقه ملکه زیبایی ساخته‌شده با هوش مصنوعی با اهدای جایزه به یک «اینفلوئنسر مراکشی» به پایان رسید.

کنزا لیلی، یک اینفلوئنسر مراکشی ساخته شده توسط هوش مصنوعی، موفق شد جایزه ۱۳ هزار دلاری این رقابت را از آن خود کند.

این مسابقه که توسط شرکت Fanvue برگزار شد، بیش از ۱۵۰۰ شرکت‌کننده داشت که همگی زنان ساخته شده توسط کامپیوتر بودند. داوران اعلام کردند که فناوری پیشرفته و "شخصیت" جذاب کنزا، دلیل اصلی انتخاب او به عنوان برنده بوده است.

کنزا که دارای بیش از ۱۹۰ هزار دنبال‌کننده در اینستاگرام است، قادر به صحبت به هفت زبان مختلف و پاسخگویی به هواداران خود به صورت زنده می‌باشد.

سازندگان کنزا پس از اعلام نتایج، یک ویدیوی سخنرانی تولید شده با هوش مصنوعی منتشر کردند که در آن کنزا از داوران و رقبای خود تشکر کرد.

در رتبه دوم این مسابقه، اینفلوئنسری به نام لالینا قرار گرفت که ۹۳ هزار دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد. رتبه سوم نیز به الیویا سی، یک اینفلوئنسر سفر اهل پرتغال رسید.

صوفیا نوالس، یکی از داوران مسابقه، اظهار داشت که هدف آنها قضاوت در مورد فناوری پشت این شخصیت‌های مجازی بوده است. او همچنین از ظاهر متفاوت کنزا نسبت به استانداردهای معمول زیبایی ابراز شگفتی کرد.

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که صنعت اینفلوئنسرهای هوش مصنوعی تا پایان سال جاری به ارزش یک میلیارد پوند برسد. برخی از معروف‌ترین تأثیرگذاران هوش مصنوعی در حال حاضر تا ۱۰۰۰ دلار برای هر پست تبلیغاتی دریافت می‌کنند.

با وجود رشد سریع این صنعت، متخصصان معتقدند که هوش مصنوعی جایگزین اینفلوئنسرهای انسانی نخواهد شد، بلکه به عنوان ابزاری مکمل در کنار آنها قرار خواهد گرفت. به گفته نوالس، هوش مصنوعی هرگز نمی‌تواند ذهن خلاق یک انسان واقعی را جایگزین کند، اما می‌تواند امکانات شما را افزایش دهد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.