کد مطلب: 

296364

قیمت ۱۰۰ میلیون تومانی پرچم‌دار شیائومی در ایران

شیائومی ۱۴ اولترا، جدیدترین پرچمدار چینی‌ها، با قیمتی بین ۶۰ الی ۱۰۰ میلیون تومان بسته به فضای ذخیره‌سازی آن، در فضای رقابتی با گلکسی اس۲۴ اولترا و سری ۱۳ آیفون قرار گرفت.
قیمت ۱۰۰ میلیون تومانی پرچم‌دار شیائومی در ایران

به گزارش سیتنا، شیائومی ۱۴ اولترا از زمان ورود به بازار نقدهای مثبت و منفی زیادی دریافت کرده، اما بیشترین آن‌ها مربوط به استقبال طرفداران این برند از گوشی بخاطر دوربین ۵۰ مگاپیکسلی منحصربفرد آن بوده و بیشترین نقد منفی نیز به طراحی قدیمی و باتری متوسط آن برمی‌گردد.

قیمت فروش این مدل از گوشی شیائومی در بازار ایران، فروشگاه به فروشگاه به شدت فرق دارد، بطوریکه ارزان‌ترین مدل آن که ۲۵۶ گیگابایت حافظه و ۱۲ گیگابایت رم دارد، از ۶۰ تا ۶۲ میلیون تومان و نوسانی ۲ میلیونی به فروش می‌رسد.

نسخه ۵۱۲ گیگابایتی شیائومی ۱۴ اولترا، حدود ۷۴ تا ۷۶ میلیون تومان فی می‌خورد و ورژن ۱ ترابایتی این گوشی تا مرز صد میلیون تومان برچسب فروش خورده است.

نسخه یک ترابایتی شیائومی ۱۴ اولترا با رنگ مشکی در فروشگاه‌های اینترنتی صد میلیون تومان قیمت دارد که نشان می‌دهد از لحاظ قیمتی و کارآیی قدرت رقابت با سری ۱۳ آیفون و گلکسی اس۲۴ اولترا سامسونگ را دارد.

شیائومی ۱۴ اولترا بخاطر دوربین عجیب و غریبش، با گلکسی اس۲۴ اولترا سامسونگ مقایسه می‌شود. غول عکاسی چینی از سنسور ۵۰ مگاپیکسل استفاده می‌کند که در یکسری از آیتم‌ها بی‌تعارف رقابت پایاپایی با گلکسی اس۲۴ اولترا سامسونگ دارد. دوربین ۵۰ مگاپیکسل تله‌فوتو و اولتراواید در ثبت جزییات بیشتر کمک می‌کنند و با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل هم عکس‌های شایسته‌ای از شیائومی ۱۴ اولترا به جا می‌ماند.

سیستم خنک‌کننده اختصاصی شیائومی که موقع اجرای بازی‌های سنگین نقش مهمی را در سلامت گوشی ایفا می‌کند ازجمله قابلیت‌های این گوشی است‌. همچنین تراشه عجیب و غریب اسنپدراگون هشت نسل سوم جایگاه فوق‌العاده‌ای بین گوشی‌های پرچمدار در اختیار شیائومی ۱۴ اولترا قرار داده است.

شیائومی ۱۴ اولترا به نمایشگری از نوع AMOLED با حداکثر روشنایی سه هزار نیت مجهز شده، بطوریکه زیر نور آفتاب هم می‌توانید بدون دغدغه به صفحه نمایش شیائومی ۱۴ اولترا نگاه کنید. از نظر شکل و قیافه چیزی بین نمایشگر‌های تخت آیفون و خمیده گلکسی اس۲۴ اولترا قرار می‌گیرد. باتری شیائومی ۱۴ اولترا، پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-06-28 09:50

افزودن دیدگاه جدید