کد مطلب: 

296431

۳۱ میلیون تماس در زمان حج از اپلیکیشن بله

از شروع حج تاکنون، حجاج ۳۱ میلیون تماس از طریق اپلیکیشن بله برقرار کرده‌ اند و علاوه‌بر این، بیش از ۹۰ درصد حجاج ارز خود را از این اپلیکیشن تهیه کرده‌ اند.
۳۱ میلیون تماس در زمان حج از اپلیکیشن بله

به گزارش سیتنا به نقل از روابط‌عمومی اپلیکیشن بله، آمار نشان می‌دهد که امسال، ۳۱ میلیون تماس از طریق بله توسط حجاج در عربستان برقرار شده است. این رقم قابل توجه، نشان دهندهٔ شناخته شدن خدمات راحت، آسان و دردسترس ارتباطی بله در میان زائران بوده است.

همچنین، اپلیکیشن بله، در راستای تبدیل شدن به زیست‌بوم دیجیتال مردم ایران در تلاش است تا تمامی امکانات و نیازمندی‌های سفر‌ حج را برای حجاج فراهم کند. برقراری ارتباط و خرید ارز دو نیاز مهم و اساسی حجاج در این سفر معنوی است. اپلیکیشن بله با فراهم کردن فضایی راحت و مطمئن، به این دو نیاز اصلی پاسخ داده است. «تماس صوتی و تصویری» به صورت فردی و گروهی یکی از قابلیت‌‌های بله برای حجاج بوده است تا تجربهٔ این سفر معنوی را با اعضای خانواده‌ و دوستان‌ خود به اشتراک بگذارند.

خرید «ارز حج تمتع» از امکانات دیگر بله برای حجاج بود که آن‌ها بدون حضور در صف‌های طولانی و اتلاف وقت به راحتی ارز خود را از طریق اپلیکیشن بله خریداری کردند و با انتخاب شعبهٔ مدنظر در شهر خود، برای دریافت آن اقدام کردند.

افراد در خارج از کشور از طریق تماس در اپلیکشن بله می‌توانند به طور مداوم با خانواده و دوستان خود در ارتباط باشند و از آنها باخبر باشند، در حالی که هزینه‌های سنگین مکالمات بین‌المللی را نیز پرداخت نمی‌کنند. علاوه‌بر این، افرادی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند، می‌توانند ارز مسافرتی خود را از طریق این اپلیکیشن بدون نیاز به حضور در بانک‌ خریداری کنند و ارز خود را در فروگاه‌های بین‌المللی در سراسر ایران دریافت کنند.

اپلیکیشن بله، پیام‌رسان رسمی بانک ملّی ایران، با توجه به نیاز‌‌های موجود در فضای تکنولوژی و فناوری در تلاش است که در حوزه‌ٔ خدمات مالی، بانکی و پیام‌رسانی و ارتباطی، این نیاز‌ها را با بهترین کیفیت در بستر خود مرتفع سازند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-06-30 11:40

افزودن دیدگاه جدید