کد مطلب: 

296146

افزودن فیلترهای واقعیت‌افزوده به تماس‌های تصویری واتس‌اپ

پیام‌رسان واتس‌اپ در جدیدترین بروزرسانی خود نسبت به تحول در تماس‌های تصویری اقدام کرده و با اضافه کردن افکت‌ها، پس‌زمینه‌ها و فیلترهای واقعیت‌افزوده به تماس‌های تصویری تجربه‌ای جدید را برای کاربران فراهم کرده است.
افزودن فیلترهای واقعیت‌افزوده به تماس‌های تصویری واتس‌اپ

به گزارش سیتنا، آخرین آپدیت بتای واتس‌اپ برای اندروید که هفته گذشته در دسترس کاربران قرار گرفت سه تب فیلترها (Filters)، پس‌زمینه‌ها (Backgrounds) و افکت‌ها (Effects) را در پایین تماس تصویری ارائه می‌دهد.

تب فیلترها، برای نرم‌کردن بافت پوست و پنهان‌سازی نواقص، روتوش پوست برای زیباتر نشان‌دادن آن بدون تغییر اساسی در ظاهر، و حالت نور کم برای بهبود کیفیت ویدیو در محیط‌های کم‌نور استفاده می‌شود.

افزودن فیلترهای واقعیت‌افزوده به تماس‌های تصویری واتس‌اپ

واتس‌اپ در قسمت پس‌زمینه‌ها مجموعه متنوعی از تصاویر را در اختیار شما گذاشته که اگر خواستید فضای پشت سر شما در تماس تصویری دیده نشود و یا کمی سرگرمی به فضای تماستان اضافه کنید از این تب بهره بگیرید.

در تب افکت‌ها نیز جلوه‌های واقعیت‌افزوده، مشابه اینستاگرام، فیسبوک، مسنجر و اسنپ‌چت در دسترس شما قرار گرفته که به شما کمک می‌کنند تماس‌های ویدیویی سرگرم‌کننده‌تری داشته باشید.

در حال حاضر این قابلیت‌ها تنها برای برخی از کاربران در دسترس قرار گرفته و هنوز مشخص نشده که چه زمانی تمام کاربران واتس‌اپ می‌توانند از این ویژگی‌ها استفاده کنند. تصور می‌رود که تا چند ماه آینده جدیدترین بروزرسانی این پیام‌رسان در دسترس عموم قرار بگیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-06-21 15:45

افزودن دیدگاه جدید