کد مطلب: 

294762

افتتاح گیت‌های الکترونیکی در فرودگاه‌های اسلام آباد، کراچی و لاهور

آژانس تحقیقات فدرال پاکستان دروازه‌های الکترونیکی را در فرودگاه‌های اسلام آباد، لاهور و کراچی افتتاح خواهد کرد، تا فرآیندهای گردشگری و شهروندی را متحول کرده و ارائه خدمات ویژه به مسافران را مشابه استانداردهای کشورهای توسعه یافته افزایش دهد.
افتتاح گیت‌های الکترونیکی در فرودگاه‌های اسلام آباد، کراچی و لاهور

به گزارش سیتنا، تسهیلات e-gate که با همکاری یک شرکت مستقر در امارات و سازمان هواپیمایی کشوری پاکستان (CAA) اجرا خواهد شد، اکنون در فرودگاه بین‌المللی اسلام‌آباد، فرودگاه بین‌المللی جناح کراچی و فرودگاه علامه اقبال لاهور فعال می‌شود. این ابتکار با هدف ساده‌سازی رویه‌های ورود و خروج مسافری در پردازش مسافران هوایی است.

مسافرانی که دارای گذرنامه الکترونیکی می‌توانند از تسهیلات گیت الکترونیکی بهره مند شوند که به آنها امکان می دهد صف های طولانی را دور بزنند و به طور جداگانه امور روادید خود را تکمیل کنند. سخنگوی FIA تاکید کرد که ضمن اولویت ‌بندی خدمات مسافران و مدیریت صف با معرفی گیت‌های الکترونیکی تلاش‌های آژانس در مبارزه با قاچاق انسان را یاری می نماید.

نصب گیت های الکترونیکی، پیشرفت قابل توجهی را در تجربه سفر هوایی برای مسافران نشان می دهد و نیاز به انتظار طولانی در سفر را از بین می‌برد. با سیستم جدید، مسافران می‌توانند با اسکن گذرنامه و بلیط‌های خود در پایانه‌های e-gate، کارت پرواز خود را به سرعت دریافت کنند و فرآیند سوار شدن به هواپیمای خود را تسهیل و تسریع نمایند. سیستم e-gate با استفاده از داده‌های ذخیره شده در تراشه بیومتریک پاسپورت، پردازش ایمن و کارآمد را تضمین و اجرا می نماید و نوید یک تجربه سفر سریع و منظم را برای مسافران در این فرودگاه‌های بزرگ پاکستان ارائه می نماید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-05-16 12:03

افزودن دیدگاه جدید