کدخبر :273666 پرینت
05 آبان 1401 - 13:53

آینده‌ی مسیریاب بلد در ابهام!

مسیریاب بلد به دلیل آنچه شرایط جاری و مسدود ماندن راه‌های جذب سرمایه در فضای استارتاپی و بخش خصوصی دانسته است، اعلام کرد که ده‌ها نفر از کارکنانش را تعدیل خواهد کرد؛ اگرچه ارائه خدمات این مسیریاب را تا پایان سال تضمین کرده، اما اطلاع رسانی در مورد آینده این محصول را به بعدا موکول کرده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، شرکت هزاردستان که از شرکت‌های کافه‌بازار، دیوار و بلد تشکیل شده است، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ارائه خدمات بلد را تا پایان سال تضمین می‌کند، اما به زودی در مورد آینده این محصول، اطلاع‌رسانی دقیق‌تری انجام خواهد داد.

مالک اپلیکیشن مسیریاب بلد، طی اطلاعیه منتشرشده در صفحه لینکدین این شرکت، اعلام کرد که ده‌ها نفر از کارکنانش را تعدیل نیرو خواهد کرد.

این شرکت شرایط جاری و مسدود ماندن راه‌های جذب سرمایه در فضای استارتاپی و بخش خصوصی را علت این تصمیم‌گیری می‌داند.

[node:title]

گفتنی است؛ بعد از آنکه مسیریاب خارجی ویز به دلیل تحریم، دسترسی کاربران ایرانd به این پلت فرم را مسدود کرد، تعدادی از کاربران به دو مسیریاب بومی «بلد» و «نشان» روی آوردند و تعداد کاربران این دو سرویس در این دوره افزایش یافت.

در همین حال به دلیل محدودیت های اینترنتی از اواخر شهریورماه امسال، در کار مسیریاب‌های بومی نیز اختلالاتی ایجاد شد، به نحوی که منجر به سردرگمی بسیاری از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی و سایر کاربران شد.

هر دو اپلیکیشن «بلد» و «نشان»، امکان کار به صورت آفلاین را هم دارند اما مشکلات اینترنتی موجب شد تا داده‌های زنده ترافیکی به درستی تامین نشده و کارآیی آنها کاهش چشمگیری پیدا کند.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.