کدخبر :308378 پرینت
10 مهر 1403 - 13:06

الزام مخابرات خوزستان به پاسخگویی شکایات مشترکین تلفن ثابت در سامانه ۱۹۵

مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب رگولاتوری گفت: با توجه به الزام مخابرات منطقه خوزستان به پاسخگویی به شکایات مشترکین تلفن ثابت در سامانه ۱۹۵ از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۰ درصد این تماس‌ ها کاهش یافته است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، علیرضا ملکی جهان در گفت‌و‌گو با ایسنا با اشاره به نشست تخصصی و فنی با مدیران ارشد و اپراتورهای سامانه ۱۹۵ مخابرات منطقه خوزستان اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال جاری ۶۰۳۵ شکایت مربوط به مخابرات خوزستان در سامانه ۱۹۵ ثبت شد که ۷۶ درصد این شکایات در مهلت قانونی بررسی و رفع شده‌اند.

وی افزود: آمار شکایات پایان مهلت ‌یافته در مخابرات منطقه خوزستان به نسبت مناطق ایلام و لرستان بالا بوده و به منظور کاهش مدت زمان پاسخگویی در مهلت مقرر تصمیماتی اتخاذ و به مخابرات جهت رفع مشکلات ابلاغ شد تا رضایتمندی مردم فراهم شود.

مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب درباره اقدامات انجام‌شده برای کاهش شکایات، عنوان کرد: یکی از اقدامات اساسی اداره کل منطقه جنوب غرب نظارت مستمر بر عملکرد اپراتورها جهت پایداری ارتباطات است.

ملکی جهان یادآور شد: علاوه بر این، کمیته رسیدگی و پاسخگویی به شکایات در منطقه به صورت مستمر سامانه را پیگیری کرده و جهت رفع خرابی از طریق اپراتورها اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

ملکی جهان افزود: تمامی مشترکین تلفن ثابت و همراه می‌توانند با مراجعه به سامانه ۱۹۵ به آدرس  https://۱۹۵.cra.ir  نسبت به ثبت شکایات و یا ارائه پیشنهادات خود اقدام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.