کدخبر :308144 پرینت
05 مهر 1403 - 22:01

درآمد ناچیز ماهها تلاش، کاربران همستر کامبت را شوکه کرد

توکن همستر کامبت بالاخره پس از انتظارهای طولانی لیست شد و قیمت هر واحد آن هم اعلام شد که درآمد ناچیز کاربران از این توکن بعد از ماهها تلاش، واکنش‌های گسترده ای را در میان کاربران به دنبال داشت.

متن خبر

به گزارش سیتنا، سرانجام انتظارها به پایان رسید و توکن همستر کامبت بالاخره بعد از انتظارهای طولانی و تقسیم توکن‌ها از ساعاتی قبل به صورت رسمی در صرافی‌های معتبر لیست شد، اما بر خلاف آنچه کاربران فکر می‌کردند، با قیمتی ناچیز و هیچکس را ثروتمند نکرد. 

کاربرانی که به هر دلیل برای بدست آوردن همستر از کار و زندگی خود می‌زدند، امروز واکنش‌های جالبی به این ایردراپ دارند.

پیش‌تر، کاربران بر این باورد بودند که ایردراپ همستر، بزرگترین ایردراپ تاریخ خواهد بود. اتفاقات امروز و قیمت همستر نه تنها چنین چیزی را نشان نمی‌دهد، بلکه کاربرانی که در این بازی پشتکار زیادی داشتند، بین ۵۰۰ هزار تا ۱.۵ میلیون تومان از این بازی به دست می‌آورند.

در حاشیه تلاش کاربران برای بدست آوردن همستر نیز، برخی از کاربران از کار و زندگی خود می‌زدند؛ شبانه روز بازی می‌کردند بی آنکه حتی کوچکترین اطلاعی از آینده آن داشته باشند. حتی در برخی موارد به شوخی یا جدی صحبت از معاوضه خودرو، گوشی هوشمند، خط تلفن و ... با همستر به میان می‌آید. برخی کاربران نیز با چندی اکانت مختلف در تلگرام همستر داشتند اما در نهایت چیزی زیادی نصیبشان نشد. بنابراین اینکه برخی کاربران، همستر را بزرگترین کلاهبرداری تاریخ ایردراپ‌ها می‌دانند جای تعجب ندارد.

گویا بازی همستر برای دادن امتیاز به کاربران، ویدئوهایی در یوتیوب آپلود می‌کرد و کاربران نیز برای بدست آوردن امتیاز این ویدئوها را می‌دیدند. اما امتیازهای کاربران در برابر آنچه همستر از طریق یوتیوب کسب کرد بسیار ناچیز است.

یکی از کاربران ایرانی در توییتر در مورد ایردراپ همستر نوشت: یک کوه همستر کامبت، موش زایید، اگر همستر واقعی پرورش می‌دادیم بیشتر سود می‌کردیم!

یکی از کاربران ایرانی در توییتر در مورد ایردراپ همستر نوشت:« بازی همستر حدود ۵-۶ ماه، روزانه وقت آدم‌های زیادی را گرفت، در آخر هم به صورت میانگین، ۱۰ الی ۱۲ دلار توکن به کاربران داد که عدد نهایی دقیق آن معلوم نیست. فقط به این فکر کردم کاش روزی بتوانیم به اندازه‌ای که برای همستر وقت گذاشتیم، برای یادگیری مهارت‌های جدید به صورت مستمر وقت گذاریم.»

یکی دیگر از کاربران در این باره نوشت:« پروژه ایردراپ همستر، به عنوان بزرگترین اسکم و کلاهبرداری تاریخ نشان داد که پنیر مفت فقط در تله موش پیدا می‌شود!»

نزدیک میلیون‌ها نفر بنده همستر شدند؛ برخی کاربران از اینکه تن به این بازی دادند ابراز شرمساری کردند. یکی دیگر از کاربران توییتر با سوال از ChatGPT به این نتیجه رسید که همسترها در هر ۷ ماه میتوانند حدود ۱۰ تا ۷ باز زایمان کنند و نوشت:« با توجه به قیمت لیست شدن توکن همستر، اگر دو همستر خریده بودید، ۱۲۰ بچه داشتند و هر کدام با قیمت حداقل ۲۰۰ هزار تومن، اکنون ۲۴ میلیون ارزش داشتند.»

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.