کدخبر :308306 پرینت
09 مهر 1403 - 09:09

آموزش برداشت توکن‌ های همستر کامبت با روش دایرکت کلیم (Direct Claim)

همستر کامبت به کاربران خود امکان برداشت توکن‌های ایردراپ را از طریق روش‌های مختلف ارائه می‌دهد. یکی از این روش‌ها، دایرکت کلیم است که برای کاربرانی که کیف پول خود را به ربات همستر متصل نکرده‌اند یا روش برداشت خود را انتخاب نکرده‌اند، فراهم شده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، در این مطلب به آموزش نحوه استفاده از این روش می‌پردازیم.

اتصال کیف پول و انجام برداشت

برای برداشت توکن‌های همستر کامبت از ربات همستر به کیف پول تون کیپر (Tonkeeper)، ابتدا باید وارد ربات همستر شوید. پس از ورود، از منوی پایین صفحه گزینه "Airdrop" را انتخاب کرده و سپس به بخش "Withdrawal" بروید. در این مرحله، روی گزینه "Direct Claim" کلیک کنید. در صفحه جدید، دکمه "Connect Wallet" را انتخاب کنید. سپس کیف پول تون کیپر را از میان گزینه‌های موجود انتخاب کرده و پس از هدایت به تون کیپر، دوباره روی دکمه "Connect Wallet" بزنید تا کیف پول شما به همستر متصل شود.

تأیید برداشت و پرداخت کارمزد

پس از اتصال موفقیت‌آمیز کیف پول، به ربات همستر بازگشته و دکمه "Withdraw" را فشار دهید. با انجام این مرحله، دکمه‌ای به نام "Claim" ظاهر می‌شود. روی این دکمه کلیک کنید تا به تون کیپر هدایت شوید. در این بخش باید با پرداخت کارمزد مشخص شده، تراکنش برداشت را تأیید کنید. برای این کار فلش آبی مشخص شده در صفحه تون کیپر را به سمت راست بکشید.

پیگیری تراکنش و دریافت توکن‌ها

پس از تأیید تراکنش، به ربات همستر بازگشته و روی دکمه "Check" بزنید. در این مرحله هش یا آدرس تراکنش شما نمایش داده می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید این آدرس را کپی کرده و در سایت "تون اسکن" وضعیت تراکنش خود را پیگیری کنید. اگر وضعیت تراکنش "SUCCESS" باشد، یعنی برداشت با موفقیت انجام شده است. با مراجعه به کیف پول تون کیپر، می‌توانید توکن‌های همستر خود را مشاهده کنید.

در صورت شلوغی شبکه ممکن است برداشت با کمی تأخیر انجام شود که جای نگرانی نیست. برای خرید تون کوین جهت پرداخت کارمزد یا واریز همستر به صرافی نوبیتکس، می‌توانید از مطالب آموزشی مرتبط استفاده کنید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.