کدخبر :308226 پرینت
07 مهر 1403 - 15:52

قدرتمندترین گوشی اندرویدی جهان کدام است؟

برند ویوو با پرچم‌دار خود X200 پرو که به تراشه قدرتمند دیمنسیتی ۹۴۰۰ مدیاتک مجهز شده به طرز شگفت‌آوری توانسته از مرز ۳ میلیون امتیاز عبور کند و علاوه بر ثبت رکوردی جدید در تاریخ بنچمارک انتوتو، عنوان قدرتمندترین گوشی اندرویدی را از اوپو بگیرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، در حالیکه تا چندی پیش گوشی اوپو مدل فایند X8 پرو با ۲.۸۸۰.۵۸۸ امتیاز از انتوتو عنوان قدرتمندترین گوشی اندرویدی جهان را در اختیار داشت، جدیدترین مدل از برند ویوو با کسب بیش از ۳ میلیون امتیاز و ثبت رکوردی جدید در انتوتو این عنوان را از اوپو ربود.

انتوتو اعلام کرد برند ویوو با پرچم‌دار خود X200 پرو که به تراشه قدرتمند دیمنسیتی ۹۴۰۰ مدیاتک مجهز شده به طرز شگفت‌آوری توانسته از مرز ۳ میلیون امتیاز عبور کند و علاوه بر ثبت رکوردی جدید در تاریخ بنچمارک انتوتو، عنوان قدرتمندترین گوشی اندرویدی را از اوپو بگیرد.

ویوو قرار است سری X200 را در تاریخ ۱۴ اکتبر (۲۳ مهر) در چین رونمایی کند. این سری شامل X200 ،X200 Pro و X200 Pro mini خواهد بود. گفته می‌شد که ویوو X200 Pro از تراشه Dimensity ۹۴۰۰ بهره خواهد برد و این شایعه اکنون به واقعیت پیوسته‌ است.

این گوشی با ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی، امکان برقراری ارتباط ماهواره‌ای و همچنین کسب بالاترین امتیازات در آزمون‌های تست CPU، GPU و UX عملکرد بی‌نظیری را در تمامی معیارها نشان داده و استاندارد جدیدی را برای گوشی‌های پرچم‌دار تعیین می‌کند.

گوشی‌های سری X200 اولین گوشی‌هایی خواهند بود که از تراشه جدید مدیاتک استفاده می‌کنند. طبق گزارش‌ها، این پردازنده ۸ هسته‌ای که با فرایند ۳ نانومتری TSMC ساخته شده، یک هسته قدرتمند Cortex-X925 با فرکانس ۳.۶۳ گیگاهرتز، سه هسته‌ میانی Cortex-X4 با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز و چهار هسته کم‌مصرف Cortex-A7 با فرکانس ۲.۱ گیگاهرتز دارد.

در حالیکه قیمت این گوشی هنوز مشخص نشده و قرار است در سال ۲۰۲۵ رونمایی از آن صورت گیرد، گفته می‌شود قدرتمندترین گوشی اندرویدی جهان در چهار مدل ارائه خواهد شد که در صدر آن‌ها X200 اولترا با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ ایستاده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.