کدخبر :308379 پرینت
10 مهر 1403 - 14:04

اتصال جزیره ابوموسی به اینترنت پر سرعت نسل پنجم

استاندار هرمزگان گفت: در راستای بهبود کیفیت و سرعت اینترنت، تکنولوژی ۵G ایرانسل در جزیره ابوموسی نیز راه اندازی شد که فرصت‌ های جدیدی در مسیر پیشرفت فناوری در منطقه مهم ابوموسی ایجاد خواهد کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهدی دوستی با تأکید بر ادامه مسیر هوشمندسازی جزایر خلیج‌فارس گفت: یکی از اولویت‌های دولت پس از اتصال جزایر سه‌گانه با فیبرنوری دریایی و خاکی به سرزمین اصلی، توسعه زیرساخت‌های خدماتی در جزایر خلیج‌فارس است.

وی با اشاره به اجرای طرح مهم کابل فیبرنوری و ایجاد بستری امن برای ارتباطات جزایر، افزود: این امکان که با همت شرکت ارتباطات زیر ساخت فراهم شده قطعی ارتباطات در جزایر را به حداقل رسانده است.

استاندار هرمزگان با تأکید بر استمرار طرح‌ها و برنامه‌های هوشمندسازی جزایر، بیان داشت: در راستای بهبود کیفیت و سرعت اینترنت، تکنولوژی ۵G ایرانسل در جزیره ابوموسی نیز راه اندازی شد که فرصت‌های جدیدی در مسیر پیشرفت فناوری در منطقه مهم ابوموسی ایجاد خواهد کرد.

دوستی دسترسی راحت شهروندان ابوموسی با اتصال به شبکه اینترنتی ۵G را مهم برشمرد و افزود: این امکان با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال سرمایه در اختیار مردم قرارگرفته و تلاش داریم خدمات سایر اپراتورهای تلفن همراه نیز در جزایر توسعه پیدا کند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.