کدخبر :83 پرینت
18 مرداد 1390 - 08:13

با قالب و ساختار جدید؛ فعالیت مجدد پایگاه اطلاع‌رسانی "سیتنا" آغاز شد

متن خبر

پایگاه اطلاع‌رسانی فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا)، پس از وقفه‌ای کوتاه مجددا با طرح، قالب، محتوا و ساختاری جدید در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پایگاه خبری سیتنا که در آدرس www.citna.ir در فضای وب قابل دسترسی است، در طرح جدید علاوه بر انعکاس آخرین اخبار، رخدادها و رویدادهای حوزه ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات بخش‌های یادداشت، مقاله، گزارش، گفت و گو، نمایشگاه‌ها و سمینارها هم‌چنین کلیپ‌ها و عکس‌های دیدنی از حوزه را به قالب جدید افزوده است.

مخاطبان این پایگاه علاوه بر اطلاع از آخرین تحولات قیمت کدهای مختلف سیم‌کارت تلفن همراه در بازار، می‌توانند نرخ ارز و سکه را نیز که به صورت روزانه به‌روز می‌شود دنبال کنند. همچنین در بخش بازار بورس سیتنا آخرین قیمت برخی سهام های حوزه نیز به صورت لحظه‌یی به‌روز می‌شود.

به گفته مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی سیتنا، این پایگاه همراه با تغییر قالب و محتوای ظاهری تغییر ساختار را نیز مدنظر قرار داده و از این پس به صورت کاملا خصوصی اداره می‌شود. در این راستا تلاش می‌شود انعکاس وقایع و رخدادهای حوزه ارتباطات در ایران و جهان با نگاهی نو به مقوله ارتباطات در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام

http://citna.ir/

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.