کدخبر :805 پرینت
28 آبان 1390 - 06:21

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات به کارخود پایان داد

متن خبر

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی ایران (ایران تلکام 2011) که با شعار « همراهی امـــروز ، خدماتی از جنس فردا» از 24 تا 27 آبان‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار شد، به کار خود پایان داد.

به گزارش سیتنا از ایسنا، بیش از 170 شرکت ایرانی و 37 شرکت خارجی در نمایشگاه امسال حضور داشتند. پس از تصویب مجمع عمومی مخابرات ایران، این دومین سالی بود که شرکت‌های گروه مخابرات ایران بـــه صورت متمرکز تحت یک مدیریت واحد در نمایشگاه بین‌المللی تلکـــام حضور یافتند.

شرکت مخابرات ایران، شرکت ارتباطات سیار، مخابرات استان تهران، مبین نت، تالیا، گروه کارخانجات تولیدی شهید قندی، مبین وان و چهل شرکت همکار، گروه مخابرات ایران را تشکیل دادند که با حضور در نمایشگاه آخرین اقدامات و خدمات خود را در معرض دید عموم قرار دادند.

همچنین شرکت‌های مخابرات استان‌های آذربایجان غربی، فارس، قم، قزوین، خراسان رضوی و اصفهان استان‌هایی بودند که براساس سناریوی ارسال شده جهت حضور در نمایشگاه تلکام 2011 انتخاب شدند.

علاوه بر شرکت‌های داخلی و خارجی، تعدادی از دانشگاه‌های صنعتی کشور، رسانه های مرتبط و نشریات وابسته به صنایع مخابرات نیز حضورداشتند؛ هم‌چنین کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی و تخصصی از سوی گروه شرکت‌های مخابرات ایران در طول برپایی نمایشگاه برگزار شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.