کدخبر :703 پرینت
15 آبان 1390 - 04:31

گوگل نقشه ادعایی منزل سردار سلیمانی را منتشر کرد

متن خبر

همزمان با ادعای مقامات آمریکایی مبنی بر ترور برخی مسوولان ایرانی سایت گوگل دست به اقدام شیطنت آمیزی زد.

 

به گزارش سیتنا به نقل از فارس، پس از اینکه (جمعی از کارشناسان ) در کنگره آمریکا پیشنهاد طرح ترور مسوولان سپاه قدس را دادند سایت گوگل اقدام به انتشار نقشه منزل سردار سلیمانی کرد.

 

با سرچ نام قاسم سلیمانی در سایت گوگل در سومین مطلب منزل حاج قاسم سلیمانی خود نمایی می کند.

 

ویکی مپیا مدعی شده است که نقشه منزل این سردار سپاه را در اختیار دارد و به راحتی آن را در دسترس مخاطبان اینترنت قرار داده است.

 

در همین زمینه یک مقام آمریکائی به صراحت نام قاسم سلیمانی را برده است و گفته: "قاسم سلیمانی بسیار سفر می‌کند... تکان بخورید... تلاش کنید او را بکشید".

 

نام ژنرال قاسم سلیمانی سالها است که مایه هراس و وحشت آمریکائی ها و صهیونیست ها است. جمله معروفی که از شیمون پرز در وصف هیمنه سردار تیزهوش ایران آمده نشانه همین ترس و واهمه است:"شیمون پرز: خاور میانه روی انگشت ژنرال قاسم سلیمانی میچرخد."

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

خداوند پشتیبان ملت ایران هست .و انشا الله این سرداران ملت رو حفظ کنه
سایتهایی مانند ویکی مپیا، ویکی پدیا و ... سایتهایی هستند که تولید محتوای اونها بوسیله کاربران سایت انجام میشه نه مدیریت اون سایت، مدیریت سایتهای اجتماعی اصولاً نقشی در تولید محتوا نداری و صرفاً نقش نظارتی داره اون هم نه بر محتوی بلکه در مواردی مانند توهین کاربران به هم دیگه و برخورد با کاربرانی که قوانین سایت رو نقض کرده باشند. علامت خوردن این ساختمان به عنوان منزل آقای قاسم سلیمانی هم کار کاربران است ..... یه سوال هم داشتم از مسئولین سایت سیتنا، این چه رسمیه که ما همیشه باید برای حجت تمام کردن در مورد یه آدم یا یه موضوع حتماً از یه مقام خارجی اونهم آقای شیمون پرز نقل قول کنیم؟ ....
مکرو و مکرالله و الله خيرالماکرين
سردار خدا قوت ، پيرشی ، هميشمه زنده باشی ، از وجود شماست که دشمنان هميشه از نام ايران به هراستند

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.