کدخبر :308161 پرینت
06 مهر 1403 - 15:56

کاربر ایرانی رتبه هفتم جهانی بازی همستر: تنها ۶۰۰ دلار کسب کردم

پس از اینکه روز پنجشنبه سرانجام همستر کامبت به لیست صرافی‌ها اضافه شد و قیمت آن را رسما اعلام کردند، یکی از کاربران ایرانی بازی همستر که رتبه هفتم جهان را در این بازی کسب کرده بود، به ضرر مالی هنگفتی که در این بازی داشته اعتراف کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، پس از پایان یافتن فصل اول بازی همستر و مدت‌ها انتظاری که کاربران کشیدند، سرانجام روز پنجشنبه این ارز به لیست صرافی‌ها اضافه شد و قیمت آن را بصورت رسمی اعلام کردند.

اما برخلاف انتظارات کاربران که تصور می‌کردند با این بازی ثروتمند خواهند شد، قیمت آن به کمتر از یک سنت رسید که با تصورات کاربران فرسنگ‌ها فاصله داشت.

در همین راستا اعتراف و اعتراض یکی از کاربران ایرانی این بازی تلگرامی که توانسته بود رتبه هفتم جهان را نیز کسب کند، در فضای مجازی خبرساز شد.

این کاربر ضمن اعتراض به قیمت اعلام‌شده از سوی صرافی‌ها، اعتراف کرد که ضرر هنگفتی را متحمل شده است.

وی توضیح داد: «۴ ادمین مخصوص تولید محتوا ایردراپ‌ها به‌ویژه ایردراپ همستر استخدام کرده بودم که در مجموع بصورت ماهانه مبلغ ۷۰۰ دلار به آن‌ها پرداخت می‌کردم، در این ۶ ماه ۴۲۰۰ دلار حقوق آن‌ها شد، اما همستر فقط ۶۰۰ دلار به من داد.»

وی خاطرنشان کرد: «این منطقی نیست، من که نفر هفتم جهان در همسترکامبت بودم فقط ۶۰۰ دلار گرفتم. من ۷ برابر این مبلغ هزینه کردم تا این جایگاه را بگیرم.»

لازم به ذکر است که نفر اول در فهرست رده‌بندی همسترکامبت نیز یک ایرانی است که او هم تنها صد میلیون تومان از این بازی نصیبش شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.