کدخبر :308620 پرینت
15 مهر 1403 - 19:25

چرا بیت‌پین مابه‌التفاوت کاربران همستر را پرداخت نمی‌کند؟

صرافی بیت‌پین در تاریخ ۵ مهر ۱۴۰۳ رمزارز همستر را به پلتفرم خود اضافه کرد و به کاربران این امکان را داد که همزمان با صرافی‌های جهانی به معامله آن بپردازند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، به دلیل ترکیبی از مشکلات فنی در شبکه بلاک‌چینی TON و برخی اختلالات درون بیت‌پین، تعدادی از کاربران با تأخیرهایی در واریز توکن‌های خود مواجه شدند.

طبق گزارش‌های رسمی بیت‌پین، این تأخیرها عمدتاً ناشی از عملکرد نامناسب پروژه همستر و ازدحام بیش از حد تراکنش‌ها در شبکه بلاک‌چینی TON بوده است. تیم فنی بیت‌پین، با وجود آماده‌سازی و افزایش ظرفیت واریز تا ۲۰ برابر رکورد کاربران پیشین، نتوانست از بروز این مشکل جلوگیری کند. این مشکلات باعث شد که حدود ۵.۷٪ از کاربران دچار زیان شوند و به دلیل افت قیمت همستر در هنگام ثبت تراکنش‌ها، زیان مالی به آن‌ها وارد شود.

بیت‌پین با صدور بیانیه‌ای، ضمن پذیرش کامل مسئولیت این اختلالات، اعلام کرد که برنامه‌ای دقیق برای جبران زیان کاربران تدوین شده است. بر اساس این برنامه، کاربرانی که از ۵ مهر تا ۹ مهر ۱۴۰۳ اقدام به واریز توکن همستر کرده‌اند، می‌توانند درخواست خود برای دریافت مابه‌التفاوت را ثبت کنند. 

این محاسبه براساس قیمت همستر در زمان ثبت تراکنش‌ها در بیت‌پین انجام می‌شود و کاربران می‌توانند مابه‌التفاوت خود را به صورت ریالی دریافت کنند.

در یک مثال ارائه شده توسط بیت‌پین، اگر کاربری ۱۰۰۰ توکن همستر با قیمت ۱۰۰۰ تومان واریز کرده باشد و قیمت توکن در زمان ثبت در بیت‌پین به ۷۰۰ تومان کاهش یافته باشد، مابه‌التفاوتی معادل ۳۰۰ هزار تومان به حساب وی واریز خواهد شد.

بیت‌پین بار دیگر از تمامی کاربران خود عذرخواهی کرده و تأکید نموده که تمامی تلاش خود را برای جلوگیری از تکرار چنین مشکلاتی به کار خواهد گرفت و تا زمان تکمیل فرایند پرداخت مابه‌التفاوت، اطلاعات لازم را به صورت شفاف به کاربران ارائه خواهد داد.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.