کدخبر :308171 پرینت
06 مهر 1403 - 22:24

چگونه همستر را نقد کنیم؟

با لیست شدن همستر کامبت در صرافی های معتبر جهانی، مقدار دریافتی هر کاربر از ایردراپ همستر کامبت نیز مشخص شده و کاربران ایرانی که از قبل کیف پول خود را برای دریافت ایردراپ به بازی متصل کرده‌ بودند، توکن‌های خود را در کیف پول‌های شخصی مثل تون کیپر دریافت کردند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، اگر از قبل کیف پول خود را به ربات همستر کامبت وصل کرده و روش برداشت خود را On-chain airdrop انتخاب کرده باشید، توکن‌های ایردراپ را مستقیماً در کیف پول تون کیپر دریافت خواهید کرد. یعنی برای گرفتن توکن همستر در روش On-chain airdrop نیاز به انجام کار اضافه یا پرداخت کارمزد نیست. اگر هم از قبل موفق به وصل کردن کیف پول خود به همستر نشده‌اید یا روش برداشت خود را انتخاب نکرده‌اید، گزینه دیگری به اسم Direct claim در ربات همستر در دسترس شما قرار دارد تا با آن برداشت خود را نهایی کنید. 

آموزش برداشت همستر کامبت

حالا می‌توانید توکن های همستر خود را از بازی همستر به کیف پول تون کیپری که به بازی متصل کرده اید، برداشت کنید. طبق گفته تیم سازنده، این کار به صورت خودکار انجام می شود و توکن ها به کیف پول منتقل می شوند، اما اگر انجام نشد، می توانید از داخل بازی این کار را انجام دهید.

برای این کار ابتدا باید وارد قسمت Airdrop شوید و سپس بر روی گزینه برداشت (claim) کلیک کنید تا برداشت همستر کامبت به کیف پول انجام شود. ممکن است در این مرحله نیاز به خرید ارز تون برای پرداخت کارمزد داشته باشید.

مرحله بعدی برداشت همستر از تون کیپر است

قبل از آموزش برداشت همستر از تون کیپر، ابتدا باید در یک صرافی (چه ایرانی و چه خارجی) که توکن همستر در آن لیست شده باشد، انتخاب و و ثبت نام کنید. پس از این کار، نوبت به برداشت همستر از تون کیپر می رسد که در این مرحله باید مقداری ارز تون خریداری و به کیف پول تون کیپر خود انتقال دهید، زیرا برای برداشت همستر از تون کیپر و انتقال آن ها به صرافی باید کارمزد پرداخت کنید که کارمزد براساس ارز تون پرداخت می شود.

برای این کار، باید بر روی تون همستر که در کیف پول نمایش داده شده است، کلیک کنید. سپس بر روی گزینه send کلیک کنید و مقدار آدرس کیف پول خود در صرافی را وارد کنید. پس از آن  بر روی continue کلیک و در قسمت بعدی باید مقدار برداشت خود را وارد کنید. در قسمت آخر می توانید آدرس، مقدار انتقال و کارمزد را چک کنید و در صورت تایید، روی گزینه confirm and send کلیک کنید تا انتقال به صرافی انجام شود.

برداشت ریالی از همستر

توکن همستر بر پایه ارز دلار (تتر) قیمت گذاری شده و امکان برداشت ریالی از همستر وجود ندارد. تنها در صورتی می توان توکن همستر را بر پایه ریال معامله کرد که آن را به صرافی های ایرانی منتقل کنید. درحال حاضر صرافی های ایرانی زیادی از جمله بیت پین، والکس، نوبیتکس و… نیز وجود دارند که قصد لیست کردن توکن همستر را دارند. اگر در این صرافی ها ثبت نام کنید و توکن های خود را به آن ها انتقال دهید، می توانید توکن های همستر خود را بر پایه ریال معامله کنید.

فروش همستر کامبت

پس از انتقال به صرافی ها، حال نوبت به فروش همستر کامبت می رسد. همان طور که گفته شد، ابتدا باید یک صرافی که توکن همستر را در خود لیست کرده است، انتخاب و در آن ثبت نام کنید. پس از ثبت نام و انتقال، توکن های همستر خود را می توانید در قسمت معاملات آن صرافی بفروش برسانید. اگر توکن های خود را به صرافی ایرانی انتقال دهید، می توانید توکن های خود را برپایه ریال معامله کنید و سپس وجه نقد شده را به حساب بانکی خود انتقال دهید.

اگر توکن های خود را به صرافی خارجی انتقال دهید، می توانید توکن های خود را بر پایه تتر معامله کنید و برای اینکه آن ها را به ریال تبدیل کنید، دوباره باید از صرافی خارجی به صرافی ایرانی انتقال دهید، در آن جا به ریال تبدیل کنید و سپس وجه نقد شده را به حساب بانکی خود انتقال دهید.

فروش همستر تلگرام

همان طور که می دانید، شبکه اجتماعی تلگرام دارای یک کیف پول اختصاصی می باشد که می توان از آن برای نگه داری یا انتقال توکن های همستر یا هر بازی تلگرامی دیگر استفاده کرد، اما ایرانیان به هیچ عنوان نباید از آن استفاده کنند!

به دلیل تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد، درحال حاضر امکان استفاده از کیف پول اختصاصی تلگرام برای ایرانیان وجود ندارد. در صورتی که توکن های همستر خود را به آن انتقال دهید، ممکن است که توکن های شما بلوکه و دیگر نتوانید آن ها را به پول نقد تبدیل کنید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.