کدخبر :308596 پرینت
15 مهر 1403 - 12:00

حفاری فیبرنوری در استان چهارمحال و بختیاری به بیش از 50 کیلومتر رسید

سرپرست ارتباطات استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه حفاری در پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای شهرهای این استان از 50 کیلومتر گذشته است، گفت: این پروژه در شهرهای بروجن و شهرکرد در حال اجراست.

متن خبر

به گزارش سیتنا، بهنام امانی اظهار کرد: پروژه فیبر نوری در دو شهر استان چهارمحال و بختیاری از سوی اپراتور آسیاتک در حال اجرا است.

امانی تصریح کرد: اجرای پروژه فیبر نوری در برخی شهرهای استان بر عهده مخابرات منطقه است که پیگیری از سوی این پیمانکار صورت گرفته و در شهرهایی همانند فارسان قرارداد با شهرداری اجرایی شده است.

سرپرست ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بیان کرد: در شهر بروجن حدود هشت کیلومتر حفاری و ترمیم صورت گرفته و در شهرکرد نیز بیش از 42 کیلومتر حفاری فیبر نوری منازل و کسب و کارها انجام شده است.

امانی بیان کرد: در شهرکرد برای اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها ۱۶ کیلومتر بتن ریزی، ۱۵ کیلومتر آسفالت،۴2 کیلومتر حفاری انجام، ۳۴۱ عدد Fat و۳۲ کابینت نصب شده است.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اظهار کرد: در شهر بروجن حدود هشت کیلومتر حفاری انجام و ۳۲ عدد FAT نیز نصب شده است.

امانی اظهار کرد: اپراتورهای مخابرات و آسیاتک طرح فیبرنوری منازل و کسب و کارها در شهرهای استان را بر عهده گرفته اند و این پروژه در شهرهای بروجن و شهرکرد از سوی آسیاتک و شهرهایی همانند فارسان،اردل و کوهرنگ از سوی مخابرات در حال اجرا است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.