کدخبر :304896 پرینت
03 مرداد 1403 - 14:40

آخرین اخبار از کارگروه مشورتی انتخاب وزیر ارتباطات دولت چهاردهم

کارگروه مشورتی انتخاب وزیر ارتباطات هم به تبعیت از روند فعالیت سایر گروه‌ها، گزارش فعالیت، غربالگری‌ها و امتیاز 10 نفر منتخب نهایی به همراه تمامی رزومه‌های ارسالی به کارگروه را برای شورای راهبری ارسال کرده است.

متن خبر

یک منبع نزدیک به شورای راهبری در گفت‌وگو با سیتنا، گفت: با پایان یافتن فعالیت کارگروه‌های شورای راهبری دولت چهاردهم، گزارش کارگروه‌ها، به همراه روند فعالیت‌ها و غربالگری‌ها برای شورای راهبری دولت چهاردهم ارسال شده است.

پیگیری‌های سیتنا از سایر منابع نزدیک به شورای راهبری حاکی است؛ کارگروه مشورتی انتخاب وزیر ارتباطات هم به تبعیت از روند فعالیت سایر گروه‌ها، گزارش فعالیت، غربالگری‌ها و امتیاز 10 نفر منتخب نهایی به همراه تمامی رزومه‌های ارسالی به کارگروه را برای شورای راهبری ارسال کرده است.

گفتنی است؛ طی روزهای آتی با بررسی گزینه‌های ارسالی به شورای راهبری برای هر کدام از وزارتخانه‌ها و جمع‌بندی نهایی، هماهنگی‌های لازم برای دریافت برنامه از منتخبین صورت خواهد گرفت.

لازم به ذکر است؛ با پایان یافتن فعالیت کارگروه‌های شورای راهبری، مسوولیت افراد حاضر در کارگروه‌ها نیز پایان یافته است و این افراد در صورت برگزاری هر گونه جلسه با نامزدهای تصدی پست وزارتخانه‌ها یا سایر افراد، باید از شان و جایگاه خارج از کارگروه در جلسات شرکت کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.