کدخبر :307255 پرینت
19 شهریور 1403 - 10:27

نمایشگاه کیتکس تا ساعاتی دیگر گشایش خواهد یافت

رویداد کیتکس ۲۰۲۴ از ساعاتی دیگر کار خود را آغاز خواهد کرد و تا ۲۲ شهریورماه در سالن‌های ۱ و ۲ مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش به کار خود ادامه می دهد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، رویداد کیتکس ۲۰۲۴ از ۱۹ تا ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۳ از ساعت 17 الی 22 در سالن‌های ۱ و ۲ مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار خواهد شد.

یکی از ویژگی های این رویداد بزرگ‌ تخصصی بودن این نمایشگاه در حوزه های مرتبط با هوش مصنوعی و اینترنت اشیا بوده و از طرف دیگر برگزاری جشنواره فاوا مربوط به وزارت ارتباطات و‌فناوری اطلاعات است که اعلام برگزیدگان و‌ اهدای تندیس های مرتبط  آن در روز دوم‌ نمایشگاه با حضور مقامات بلند‌پایه کشور انجام خواهد شد.

لازم‌به توضیح است که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت صمت، ستادهای معاونت علمی، کانون هماهنگی فاوا، شرکت مخابرات ایران، سازمان نظام‌صنفی رایانه ای کشور، کمیسیون فاوا اتاق بازرگانی ایران، سندیکای صنعت مخابرات ایران، سندیکای صنعت برق ایران، اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، انجمن افتا، کانون هماهنگی افتا، انجمن هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال ایران، انجمن شرکت های صنفی کارفرمایی دانش بنیان فاوا، انجمن‌شرکت های نرم افزاری، سندیکای شرکت های شناسایی و مکان یابی رادیویی، کانون ملی کارافرینان برتر رسمی کشور و‌ سایر تشکل های مرتبط در نمایشگاه مذکور حضور داشته و‌ با توجه به هماهنگی های انجام پذیرفته، ‌تفاهم‌نامه‌های متعددی از جمله، مبادله قرارداد مشارکت 3P برای تولید برق تجدیدپذیر، مبادله قرارداد مشارکت برای مرکز پردازش سریع، مبادله قرارداد مشارکت برای ابردولت، مبادله قرارداد مشارکت برای پست لجستیک و هوشمند، مبادله قرارداد مشارکت در حوزه ماهواره های مخابراتی و چندین قرارداد دیگر انجام خواهد پذیرفت.

فاوا

همچنین شبکه ملی اطلاعات، صنعت فضایی، اقتصاد دیجیتال و دولت هوشمند محورهای اصلی جشنواره دهم به شمار می‌رود و سازمان‌ها و بنگاه‌های ارائه دهنده خدمات الکترونیکی، اپراتورهای ارتباطی و پستی، مراکز داده و ارائه دهندگان خدمات ابری زیرساختی، تولیدکنندگان تجهیزات شبکه ملی اطلاعات، تولید کنندگان زیرسیستم‌های ماهواره و ارائه دهندگان خدمات فضاپایه از جمله حاضرین در دهمین دوره جشنواره ملی فاوا خواهند بود.

محورها

محورهای نمایشگاه کیتکس به شرح ذیل است:

- اینترنت اشیا
- ⁠انرژی های تجدیدپذیر
- ⁠هوش مصنوعی و کسب و کار
- ⁠توزیع و مصرف برق هوشمند
- ⁠شهر هوشمند و  هوشمند سازی
- ⁠اتصال پذیری و ارتباطات
- ⁠فناوری های نرم و‌خلاق
- ⁠زیر ساخت، امنیت و‌برق پایدار
- ⁠فناوری های نوین مالی و رمز ارز
- ⁠هنرهای تصویری و رسانه دیجیتال

چارچوب برنامه ها

روز اول: دوشنبه ۱۹ شهریور

۱- مراسم گشایش نمایشگاه با سخنرانی مسئولین ارشد جزیره کیش، انجمن ها و فعال حوزه فاوا و فضای مجازی، ساعت ۱۶ تا۱۷ در محل نمایشگاه بین المللی کیش.
۲- فعالیت نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۲.
۳- برگزاری یک کارگاه آموزشی در ساعت ۱۸ در محل نمایشگاه.

روز دوم: سه شنبه ۲۰ شهریور

۱- میزگرد کمیسیون فاوا - اتاق بازرگانی ایران، ساعت ۱۲/۳۰ تا۱۴/۲۰- مرکز همایش های بین المللی کیش.
۲- مراسم دهمین جشنواره فاوا، تقدیر از برگزیدگان، سخنرانی های کلیدی توسط مقامات ارشد کشور و صاحبنظران، تبادل تفاهمنامه ها از ساعت۱۴/۳۰ تا ۱۶/۳۰- سالن همایش های بین المللی کیش.
۳- بازدید نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۲.
۴- برگزاری شش نشست تخصصی از ساعت ۱۷ تا ۲۰/۳۰ در محل نمایشگاه.
۵- رونمایی از طرح های ویژه، در محل نمایشگاه.
۶- رونمایی از اولین دوره دکترای حرفه ای هوش مصنوعی و ثبت نام برای اولین دوره، ساعت ۲۰/۴۰ در محل نمایشگاه

روز سوم: چهارشنبه ۲۱ شهریور

۱- نمایشی از تجارب موفق(TED)، ساعت ۱۰ تا ۱۲ - مرکز همایش های بین المللی کیش.
۲- بازدید نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۲.
۳- برگزاری دو نشست تخصصی از ساعت ۱۷ تا ۱۸ در محل نمایشگاه.
۴-برگزاری هشت کارگاه آموزشی از ساعت ۱۷ تا ۲۱/۲۰ در محل نمایشگاه.

روز چهارم: پنجشنبه ۲۲شهریور

۱- بازدید نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۲.
۲- برگزاری دو نشست تخصصی از ساعت ۱۷ تا۲۰/۳۰ در محل نمایشگاه.
۳- برگزاری یک کارگاه آموزشی از ساعت ۱۷ تا ۱۷/۵۰ در محل نمایشگاه.

شورای سیاستگذاری نمایشگاه کیتکس، برنامه چهار روزه این رویداد را به روشی تنظیم نموده که شرکت کنندگان در نمایشگاه، اعضای پنل های تخصصی و کارگاه های آموزشی از یکسو و بازدیدکنندگان از نمایشگاه و مدعوین پنل ها و کارگاه ها در خاتمه این رویداد از حضور خود راضی و آن را موثر در کسب و کارها و ماموریت های خود بدانند.

این نمایشگاه از ساعاتی دیگر کار خود را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.