کدخبر :295340 پرینت
10 خرداد 1403 - 05:29

حرکت مجارستان به سمت ساخت خودروهای الکتریکی

وزیر اقتصاد ملی مجارستان با تاکید بر سهم مجارستان در یک صنعت خودروسازی قوی و رقابتی اروپایی، بر نیاز به افزایش عملکرد و تسریع پذیرش خودروهای الکتریکی در سراسر اروپا تاکید کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مارتون ناج، وزیر اقتصاد ملی مجارستان در مراسمی‌ به مناسبت امضای توافقنامه همکاری در زمینه آموزش و نوآوری بین شرکت خودروسازی چینی NIO Europe و دانشگاه Széchenyi István تاکید کرد که رشد صنعت خودروهای الکتریکی و وسایل نقلیه تصادفی نیست، بلکه منعکس کنندۀ مسیر آینده اروپا است.

وی ضمن تاکید بر نقش محوری راه‌حل‌های نوآورانه و همکاری‌های بین‌المللی در بخش خودرو گفت: برای تسریع انتقال به خودروهای برقی، دولت مجارستان، به عنوان بخشی از یک برنامه اقدام اتحادیه اروپا، یک طرح تشویقی جامع خرید خودرو را پیشنهاد می‌کند که خودروهای نو و دست دوم را در بر می‌گیرد.

وزیر اقتصاد ملی اعلام کرد که این برنامه اقدام در ماه جولای به کشورهای عضو اتحادیه اروپا ارائه و با آنها به اشتراک گذاشته خواهد شد.

وی با تاکید بر سهم مجارستان در یک صنعت خودروسازی قوی و رقابتی اروپایی، بر نیاز به افزایش عملکرد و تسریع پذیرش خودروهای الکتریکی در سراسر اروپا تاکید کرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.