کدخبر :293161 پرینت
21 فروردین 1403 - 09:21

مشکلاتی که شاید افراد را از خرید آیفون ۱۳ منصرف کند

کاربران آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ مینی، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس با انواع اشکالات از جمله در اتصال و عملکرد گوشی‌های هوشمند خود مواجه هستند.

متن خبر

به گزارش سرویس بین‌الملل سیتنا، آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ مینی، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس  که همزمان منتشر شده‌اند و از شبکه‌های اینترنت نسل پنجم در آمریکا و خارج از این کشور استفاده می‌کنند، دچار مشکلات مشابهی شده‌اند. این مسئله به دلیل اشتراک قطعات و سخت‌افزار این گوشی‌ها است.

در ادامه به برخی از رایج‌ترین مشکلات آیفون ۱۳ و راه‌حل‌های احتمالی آن اشاره می‌شود:

اگر در فعال‌سازی آیفون ۱۳ جدید خود مشکل دارید، باید وضعیت سیستم اپل را بررسی کنید. اگر نماد سبز رنگی در کنار فعال‌سازی iOS وجود ندارد، باید صبر کنید تا سبز شود و سپس دوباره گوشی را فعال کنید. همچنین مطمئن شوید که یک سیم‌کارت در گوشی آیفون خود قرار داده باشید.

تعدادی از کاربران آیفون ۱۳ از مشکلات تاچ گلایه دارند؛ به‌طوری که صفحه‌نمایش دستگاه نسبت به ضربات پاسخ نمی‌دهد. برخی نیز از کاهش غیرمنتظره سرعت اینترنت نسل پنجم (5G) در گوشی‌های خود خبر داده‌اند.

برای برطرف کردن این مشکلات، می‌توان به انجمن‌های گفتگوی اپل و رسانه‌های اجتماعی مراجعه کرد تا از تجربیات سایر کاربران مطلع شد. همچنین تماس با پشتیبانی اپل یا مراجعه به فروشگاه‌های اپل راه‌حل‌هایی را ارائه خواهند داد.

در برخی موارد ممکن است لازم باشد که آیفون ۱۳ خود را به نسخه قبلی iOS تنزل دهید. اپل اخیراً نسخه iOS ۱۷.۵ را تأیید کرده که در مرحله بتا قرار دارد و انتظار می‌رود در ماه مه برای مدل‌های آیفون ۱۳ عرضه شود.

اگر مشکلات گوشی شما جدی باشد، می‌توانید نسخه بتای iOS 17.5 را دانلود و ببینید آیا عملکرد دستگاه بهبود می‌یابد یا خیر.

اگرچه برخی از این مشکلات از طریق به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری توسط اپل و شرکای آن حل می‌شوند، اما همچنان مشکلات جدیدی ظاهر خواهد شد.

کاربران آیفون ۱۳ باید با دقت به پیشرفت اخبار و راهکارهای ارائه شده برای رفع این مشکلات توجه کنند تا بتوانند گوشی خود را به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.