کدخبر :290871 پرینت
19 بهمن 1402 - 16:28

اپل روی توسعه دو مدل آیفون تاشو کار می‌کند!

بر اساس گزارشات منتشرشده، اپل روی توسعه دو مدل آیفون ۷ تا ۸ اینچی تاشو به‌عنوان جایگزین آی‌پد مینی کار می‌کند که احتمالاً این دستگاه‌ها سال‌های ۲۰۲۶ و ۲۰۲۷ عرضه خواهند شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا و بر اساس گزارش مجله (The Information)، شرکت اپل سرگرم بررسی بازار دستگاه‌های تاشو بوده و به‌دنبال توسعه دو مدل آیفون ۷ تا ۸ اینچی و عرضه آن به‌عنوان جانشین آی‌پد مینی است.

گزارش این روزنامه که در آن به منابع آگاه تکیه کرده، حاکی از آن است که توسعه این دو مدل تاشو هنوز در مراحل اولیه است و در برنامه‌های این شرکت برای تولید تجاری برای دو سال جاری یا آینده قرار نگرفته است.

در این گزارش آمده است که اپل اخیراً با یک شرکت تولیدی در آسیا در مورد اجزای دو مدل آیفون تاشو با اندازه های مختلف تماس گرفته است.

به گفته این مجله، اپل در نظر دارد که تا چند سال آینده اولین آیفون تاشو خود را با ابعاد هفت یا هشت اینچ عرضه کند که در نهایت ممکن است جایگزین آیپد مینی با صفحه‌نمایش ۸.۳ اینچی شود.

طبق برخی ادعاها، احتمالاً این دستگاه‌ها بین سال‌های ۲۰۲۶ و ۲۰۲۷ عرضه خواهد شد. با این حال، مشخصات و ویژگی‌های این دو دستگاه هنوز نهایی نشده‌اند.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.