کدخبر :290125 پرینت
30 دی 1402 - 09:27

اختلالات گسترده در دسترسی به تلفن و اینترنت در غزه برای نهمین روز متوالی

طبق گزارش رسانه‌ها، دسترسی به شبکه خدمات مخابراتی در نوار غزه برای نهمین روز متوالی، میسر نیست و در حال حاضر برقراری تماس با خارج از نوار غزه فقط از طریق تلفن‌های همراه ماهواره‌ای و گاهی اوقات نیز از ساختمان‌های بلند در جنوب نوار غزه با استفاده از سیم کارت‌های رژیم صهیونیستی، امکان‌پذیر است.

متن خبر

به گزارس سرویس بین‌الملل سیتنا، بر اساس گزارش رسانه‌ها، دسترسی به شبکه خدمات مخابراتی در نوار غزه امروز شنبه 20 ژانویه برای نهمین روز متوالی، میسر نبوده است.

گفته شده است این نارسایی، طولانی‌ترین اختلال از مجموعا ۹ مورد ایجاد اختلال در خدمات تلفن و اینترنت در این منطقه از زمان شروع تهاجم نظامی رژیو غاصب صهیونیستی به نوار غزه در طول بیش از سه ماه اخیر بوده است.

سازمان نت بلوکس (NetBlocks) که متخصص بررسی ایجاد اختلالات در دسترسی به اینترنت است، در شبکه اکس (توئیتر سابق) نوشت که "اکثر ساکنان نوار غزه از روز ۱۲ ماه ژانویه به بعد امکان برقراری تماس با دنیای خارج را نداشته‌اند."

گفته می‌شود در حال حاضر برقراری تماس با خارج از نوار غزه  فقط از طریق تلفن‌های همراه ماهواره‌ای و گاهی اوقات نیز از ساختمان‌های بلند در جنوب نوار غزه با استفاده از سیم کارت‌های رژیم صهیونیستی، امکان‌پذیر است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.