کدخبر :289974 پرینت
25 دی 1402 - 18:01

پیام رییس کانون ملی کارافرینان برتر رسمی به مناسبت برگزاری باشکوه انتخابات کمیسیون‌های تخصصی

مجید سیاری، رییس کانون ملی کارافرینان برتر رسمی به مناسبت برگزاری باشکوه انتخابات کمیسیون های تخصصی این کانون پیامی منتشر کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، در متن پیام رییس کانون ملی کارافرینان برتر رسمی آمده است:

با توفیق الهی نخستین دوره انتخابات کمیسیون های تخصصی کانون ملی کارآفرینان برتر رسمی با شکوه هر چه تمام تر برگزار گردید. از اینکه به پیشنهاد و فراخوان شرکت در کمیسیون‌های ۹گانه کانون ملی کارآفرینان برتر رسمی از تمام نقاط ایران پاسخ دادید و در فرایند انتخابات مشارکت فعال داشتید، کمال سپاس و قدردانی را دارم. شما با حضور و فعالیت‌هایتان، به واقعیت و تنوع این فرآیند افزودید و موجب شواهدی قابل احترام از مشارکت کارآفرینان در امور مهم کمسیون‌ها شدید.

تشکر ویژه داریم از هیئت محترم اجرایی و نظارت معاون محترم آقای دکتر کریمی بیرانوند، مشاور و دبیر محترم دبیرخانه هیئت امنای کانون ملی جناب آقای دکتر زند وکیلی که با حضور خود اشتیاق فراوانی به تمامی کارآفرینان در مراسم بخشیدند.

تشکر بعدی برای تلاش‌های چند ماهه هم تیمی‌های گرانقدرم، از اعضای هیئت مدیره مهندس انیسی، دکتر ادیب، دکتر معلم، دکتر طاقتی و مهندس نامداری و دبیرخانه ه‍یئت امنا و دبیرخانه کانون ملی سرکار خانم خدامی، سرکار خانم چهاردولی و سرکار خانم ازنب و جناب اقایان دکتر صالحی فر و دکتر قدیری تشکر داریم.

همچنین، به تمامی ثبت نام کنندگان و برگزیدگان انتخابات، که با انتخاب اعضای محترم کانون‌های استانی، به جایگاه مورد نظر خود رسیدند تبریک و تحسین می‌گوییم. شما با ورود به این کمیسیون‌ها، به نمایندگی از تمامی کارآفرینان ایران زمین  و به عنوان صدای آنان، مسئولیت فوق‌العاده‌ مهمی را بر عهده گرفته‌اید.

آرزومندیم که از این پس نیز تمامی برگزیدگان با تلاش بیشتر و پیگیری دقیق، نقش خود را در تدوین سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌های مهم با رعایت استانداردهای اخلاقی و استقامت حرفه‌ای، به نحو ارزشمندی برای شکوفایی ایران کارآفرین ادامه دهند.

توفیقات روزافزونی برای تمامی کارآفرینان ایران زمین  از خداوند منان آرزومندم

با احترام
مجید سیاری
از طرف هیات مدیره کانون ملی کارآفرینان برتر رسمی

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.