کدخبر :305889 پرینت
22 مرداد 1403 - 15:04

تقدیر وزیر کشور از مخابرات‌ برای تحقق پایداری‌ ارتباطات سه انتخابات اخیر

دکتر احمد وحیدی، وزیر کشور با اهدای لوح تقدیر، از شرکت مخابرات ایران در کوشش مجدانه برای تحقق پایداری ارتباطات ثابت و سیار در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس، ششمین دوره مجلس خبرگان و چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در دور اول و دوم، تشکر و قدردانی کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، در متن پیام تقدیر وزیر کشور که خطاب به مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نگاشته شده، آمده است:

با تلاش و همراهی مردم و مسئولین، بار دیگر مردم‌سالاری دینی در نام مقدس جمهوری اسامی ایران برای جهانیان جلوه‌گر شد. بی‌شک، خلق این حماسه با همت بلند جناب‌عالی و همکاران محترم‌تان در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و چهاردهمین دوره ریاست جمهوری رقم خورد و زمینه‌ساز حضور مردم پای صندوق‌های اخذ رأی و خلق انتخاباتی فناورانه و عزتمندانه در ایران اسلامی گردید.

وی در ادامه افزوده است: بر خود لازم می‌دانم به رسم «مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللَّهَ عَزَّوجلَّ»، از زحمات و تلاش‌های مجاهدانه‌تان، تقدیر و تشکر نمایم.

شرکت مخابرات ایران در چهاردهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، با توجه به اهمیت زیرساخت‌های مخابراتی در روند برگزاری انتخابات برای پایداری و تضمین ارتباطات در سراسر کشور، با استفاده از تمامی ظرفیت‌های خود برای فراهم‌آوردن و تأمین امن‌ترین بسترهای ارتباطی تلاش فراوانی به عمل آورد و علاوه بر این، موفق شد بیش از ۹۹ درصد بخشداری‌ها و فرمانداری‌های کشور را زیر پوشش فیبر نوری ببرد.

مجموعه مخابرات ایران با افزایش سطح پوشش و پایداری شبکه برای خلق شورآفرینی و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس، خبرگان  و ریاست جمهوری، کوشش فراوانی در تمامی استان‌ها انجام داد و در نهایت همه شعب اخذ رأی سراسر کشور با آمادگی کامل، در امنیت و پایداری کامل ارتباطی، انتخابات را برگزار کردند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.