کدخبر :289165 پرینت
04 دی 1402 - 09:30

اینترنت اشیا؛ مهم ترین خدمت ارائه شده مبین نت در نمایشگاه تلکام 1402

مدیرکل فروش سازمانی شرکت مبین نت، گفت: مهم ترین خدمت ارائه شده مبین نت در نمایشگاه تلکام امسال، IOT‌ها هستند، که بتوانیم به عنوان یک هاب اینترنت اشیا اکوسیستم های متعددی را به این هاب متصل کنیم و موضوع هوشمندسازی را برای سازمان ها به ارمغان آوریم.

متن خبر

امیرصالح احیایی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیتنا پیرامون ارائه سرویس های جدید این شرکت در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲، اظهار کرد: امسال شرکت مبین نت با رویکرد هوشمندسازی و هوشمندی ارتباطات در نمایشگاه تلکام حضور یافته است.

وی، افزود: مهم ترین خدمت ارائه شده IOT است که بتوانیم به عنوان یک هاب اینترنت اشیا، اکوسیستم های متعددی را به این هاب متصل کنیم و موضوع هوشمندسازی را برای سازمان ها به ارمغان آوریم.

مدیرکل فروش سازمانی شرکت مبین نت، خاطرنشان کرد: در سنوات گذشته این هوشمندسازی در لایه ارتباطات بود و امروزه این هوشمندی را در سطح سنسورها و اپلیکیشن‌ها روانه بازار کردیم؛ محصولاتی را که با خود به نمایشگاه تلکام 1402 آوردیم در دو کلاس هستند.

احیایی، تاکید کرد: یک کلاس مبتنی بر صنعت نسل چهارم و دیگری کلاس شهر هوشمند با المان‌های شهری است که می‌توانند به ذینفعان اعم از مردم و سازمان ها کمک کند.

وی، افزود: آسانسورهای هوشمند، پارکینگ هوشمند، مدیریت دارایی در سطوح شهری و کشوری، اعلان حریق از دیگر موضوعات قابل ارائه و بحث در نمایشگاه تلکام 1402 بود؛ شرکت مبین نت اولین اپراتور حریق در ایران است و باید در فاز اول 50 هزار ساختمان را به سامانه آتش نشانی متصل کند که تمامی این فرآیند نیازمند پلتفرم هوشمندسازی است که هر رخدادی را پیش بینی، بررسی و به نهادهای مربوطه جهت امداد اطلاع‌رسانی کند.

مدیرکل فروش سازمانی شرکت مبین نت، بیان کرد: سرویس های ابری شرکت مبین نت نیز از گذشته در اختیار سازمان‌ها قرار گرفته است، که شامل Cloud، زیرساخت ابر، IaaS،  PaaS، SaaS می باشد که پایه تمامی این سرویس ها خدمات ارتباطی شرکت مبین نت است.

انتهای پیام

خبرنگار: فرزانه احمدی منش

«همراه اول» و «مبین نت» حامیان ستاد خبری نمایشگاه تلکام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.