کدخبر :286664 پرینت
04 آبان 1402 - 09:55

بازدید وزیر ارتباطات از عمان تل، پارک دیتا و شرکت پست عمان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه سفر به عمان از عمان تل، شرکت پست و پارک دیتای این کشور بازدید کرد و در ملاقات با روسای آنها ضمن بررسی روند فعالیت آنها، در جریان برنامه‌های آنها قرار گرفت.

متن خبر

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور در ادامه سفر به عمان پس از دیدار با وزیر ارتباطات و حمل و نقل این کشور به اتفاق هیات همراه از شرکت ارتباطات عمان موسوم به عمان تل به عنوان اپراتور غالب این کشور بازدید کرد و با حضور در بخش های مختلف این اپراتور در جریان روند فعالیت این اپراتور عمانی قرار گرفت.

زارع پور همچنین با طلال بن سعید المعمری رییس شرکت ارتباطات عمان دیدار و گفت و گو کرد و در جریان برنامه های این اپراتور ارتباطی کشور عمان قرار گرفت. همچنین راههای توسعه همکاری بین این اپراتور با شرکتهای ایرانی بویژه شرکت ارتباطات زیرساخت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی پس از آن به شرکت پست عمان موسوم به اسیاد اکسپرس رفت و با حضور در این شرکت از فرایند تجزیه مبادلات و ارسال مرسولات پستی در این کشور بازدید کرد.

وزیر ارتباطات علاوه بر آن نشست مشترکی با ابراهیم بن سلطان الحوسنی رییس شرکت پست عمان برگزار کرد و در مورد همکاری های مشترک پستی به صحبت و هماهنگی پرداختند.

سپس زارع پور در مسقط راهی پارک دیتا شد و ضمن دیدار با مقبول بن سالم الوهیبی رییس شرکت عمان دیتا پارک، از بخش های مختلف این پارک بازدید کرد و در جلسه ای راهکارهای توسعه همکاری این مجموعه با طرف های ایرانی، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پیش از انجام این بازدیدها، در دیدار وزرای ارتباطات ایران و عمان، گزارشی از برنامه ملی اقتصاد دیجیتال عمان ارایه شد و سعیدبن حمود المعولی وزیر ارتباطات و حمل و نقل این کشور در مورد جزییات این برنامه توضیحاتی را ارایه کرد.

در سفر زارع پور به کشور عمان؛ هیاتی شامل تعدادی از معاونان و مدیران عامل سازمان ها و شرکت های تابعه وزارت ارتباطات، برای مذاکره پیرامون همکاری های مشترک دو کشور، وی را همراهی می کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.