کدخبر :286643 پرینت
03 آبان 1402 - 17:06

انتصاب رییس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های تولیدی دانش بنیان فاوا

فریبرز نژاد دادگر، رییس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های تولیدی دانش بنیان فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، روز چهارشنبه سوم ابان ماه 1402، مجمع عمومی انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های تولیدی دانش بنیان فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران با حضور نماینده وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و اعضای مجمع در یکی از سالن های جلسات وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
 
در این مجمع، تصویب اساسنامه، انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره و بازرسان، انتهاب روزنامه کثیر الانتشار جهت درج آگهی های انجمن صنفی، تعیین میزان ورودیه و حق عضویت اعضا در دستور جلسه قرار گرفته و انجام پذیرفت.
 
در بخشی از  این مجمع، انتخابات و مراسم رای گیری انجام و مهندس فریبرز نژاد دادگر ، دکتر غلامعلی حسنی صدر ، خانم دکتر نسیم توکل ، دکتر هاشم حبیبی ، مهندس افشین نوبخت ، مهندس علی رضا حاجی تبار و محمد تاج میری با کسب حداکثر آرا به عنوان اعضای هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های تولیدی دانش بنیان فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران انتخاب و کسری میر عمادی و سجاد صبری نیز به عنوان بازرسین انجمن انتخاب شدند.

در انتهای این نشست و در پایان مجمع ، با حضور اکثریت اعضاء منتخب  ، پس از بحث ، گفتگو و رای گیری،  رئیس ، نائب رئیس ، دبیر و خزانه دار انجمن انتخاب شدند.
 
در این مراسم مهندس فریبرز تژادا دادگر با  کسب حداکثر آرا به عنوان رییس هیات مدیره، دکتر غلامعلی صدر به عنوان نایب رییس هیات مدیره و دکتر هاشم حبیبی در مسولیت خزانه دار قبول مسولیت نمودند.

از آنجا که انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های تولیدی دانش بنیان فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران به عنوان یک تشکل صنفی ملی ، در زمینه تصمیم‌سازی و جهت‌گیری قوانین، ضوابط و دستورالعمل‌های مختلف دستگاه‌های دولتی نقش مهم و موثری را ایفا خواهد کرد ، مشارکت و همفکری تمامی دست اندرکاران صنعت فاوا در حوزه های مختلف می‌تواند تصویر روشن‌تر و واقعی‌تری از چالش‌ها و نیز راهکارها ارایه نماید.

موسسین و هیات مدیره انجمن امیدوارند تا ذینفعان و فعالان بخش‌های مختلف این حوزه که حائز دانش، سابقه و تجربه لازم جهت حضور در سطح تصمیمات راهبردی صنعت فاوا در کشور هستند، با عضویت در این نهاد و حضور فعالانه و اثربخش، انجمن را در دستیابی به اهداف اساسی خود حمایت و مساعدت نمایند.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.