کدخبر :283281 پرینت
07 مرداد 1402 - 10:59

سلیمی، نماینده مجلس: ایجاد زیرساخت‌های مصوبه کالابرگ الکترونیکی ضرورت دارد

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در زمینه کالابرگ الکترونیکی مصوبه قانونی داشته و سوال این است که چرا با گذشت زمان، این مصوبه از سوی دولت اجرایی نشده است؛ اگر مصوبه مجلس در زمینه کالابرگ الکترونیکی اجرایی شود، مشکلات معیشتی امروز مردم برطرف می‌شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، علیرضا سلیمی در گفت‌و‌گو با خانه ملت، با اشاره به اظهارات اخیر سخنگوی دولت در زمینه اجرای کالابرگ الکترونیکی و اینکه مجلس باید هنگام تصمیم گیری در این بخش واقعیت های اجرایی را در نظر می گرفت، بیان کرد: مجلس در زمینه کالابرگ الکترونیکی مصوبه قانونی داشته و سوال این است که چرا با گذشت زمان، این مصوبه از سوی دولت اجرایی نشده است.

وی با بیان اینکه قرار نیست ما در مسائل مختلف به دنبال مقصر بگردیم، اظهار کرد: مجلس و دولت در شرایط فعلی باید به سمت هم افزایی حرکت کنند. بنای مجلس نیز تاکنون کمک به دولت بوده است.

این نماینده مجلس با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت های مصوبه کالابرگ الکترونیکی تصریح کرد: همواره ارائه پول نقد در قالب یارانه به مردم موجب افزایش پایه پولی و تورم می شود؛بنابراین اگر در این رویکرد ما یک ریال به جیب مردم وارد کنیم نهایتا با تورم شکل گرفته ده ریال از جیب مردم خارج می شود.

سلیمی بیان کرد: اگر مصوبه مجلس در زمینه کالابرگ الکترونیکی اجرایی شود، مشکلات معیشتی امروز مردم برطرف می شد.

وی تاکید کرد: مصوبه مجلس در زمینه کالابرگ الکترونیکی یک مصوبه منطقی است و برمبنای علم اقتصاد است و همه اقتصاد دانان بر روی این مسئله تاکید می کنند لذا توقع این بود که زیرساخت های اجرای کالابرگ الکترونیکی با گذشت دو سال از مصوبه مجلس ایجاد می شد چراکه امروز و فردا کردن این مسئله حتما آسیب زا است.

سلیمی تاکید کرد: توقع این است که دوستان دولتی به این مسائل توجه کنند. مجلس با یک نجابت خاصی امروز مسائل را دنبال کرده و به دنبال کمک به دولت است. مجلس بنا ندارد اختلاف بین قوا را دامن بزند و از ادبیاتی استفاده کند که مشکل ایجاد شود. اینکه ما بیایم با ادبیاتی غیر وحدت آفرین مجلس را مورد هجمه قرار دهیم به صلاح دولت و کشور نیست.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.