کدخبر :282899 پرینت
27 تیر 1402 - 14:04

معاون رئیس جمهور در جشنواره فاوا: در دولت هوشمند دستگاه‌های اجرایی باید به نظام رضایتمندی روی آوردند

رییس سازمان امور اداری و استخدامی گفت: در دولت هوشمند دستگاه‌های اجرایی باید بتوانند به نظام رضایتمندی مردم روی آوردند و تسهیل خدمات را با بازخوردگیری داشته باشند.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، میثم لطیفی، معاون رییس جمهور در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره فاوا گفت: آزادی عمل در بخش خصوصی وجود دارد و نکته حائز اهمیتی که باعث پیشرفت سکوها شده است امکان دسترسی به داده ها است.

وی افزود: رییس جمهور بر تسهیم داده ها تاکید دارند و معتقدند داده ها سرمایه ملی هستند.

لطیفی، اظهار کرد: رضایت مردم در حوزه فاوا مهم است و باید دید چقدر به این مهم دست یافته‌ایم.

وی، خاطرنشان کرد: تاکنون ۴۶۴ کد دو بعدی زده شده است و تا دو میلیون کد فاصله زیادی داریم.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در ادامه با بیان اینکه در کشور ما و در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات اتفاقات بسیار ارزشمندی افتاده است، تصریح کرد: با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدام مشترکی را شروع کرده ایم و آن راه اندازی سامانه رضایت سنجی مردم از کارکنان دولتی بوده است تا مردم بازخورد خود در خصوص کارکنان دستگاه های اجرایی را اعلام کنند.

لطیفی ادامه داد: با وجود آنکه درباره این سامانه کار رسانه ای گسترده ای صورت نگرفته است تا همین امروز نزدیک به ۱۹۰ هزار نفر از مردم در نظر سنجی ها شرکت کرده اند و ۲۱ هزار نفر متن نوشته اند. یعنی این آمادگی وجود دارد که مشارکت کنند و رضایت یا عدم رضایت خود را اعلام کنند.

وی افزود: راه اندازی این سامانه این اتفاق مبارکی بود و به نظرم از بعضی از سامانه هایی که در رسانه ها مورد توجه قرار گرفته است مثل سامانه صدور مجوزها، این سامانه مهمتر است؛ چرا که مردم روزانه به دستگاه های اجرایی مراجعه می کنند. امیدواریم با فناوری اطلاعات و سامانه پنجره واحد هم خدمت را به مردم آسان و هم با امکان بازخوردگیری فراهم کنیم.

لطیفی، گفت: در دولت هوشمند دستگاه های اجرایی باید بتوانند به نظام رضایتمندی مردم روی آوردند و تسهیل خدمات را با بازخوردگیری داشته باشند.

وی تاکید کرد: کاری که بخش خصوصی می تواند انجام دهد را ما نباید انجام دهیم و باید هم افزایی ایجاد کنیم.

[node:title]

انتهای پیام

خبرنگار: زهرا طاهری

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.