کدخبر :281768 پرینت
29 خرداد 1402 - 18:27

دبیر کانون هماهنگی فاوا خبر داد: همرسانی عرضه و تقاضا برای نرم‌افزارهای تولید داخل

کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) در راستای ماموریت‌های خود، همرسانی عرضه و تقاضا برای نرم‌افزارهای تولید داخل را در دستور کار خود قرار داده است.

متن خبر

فرامرز رستگار، دبیر کانون هماهنگی فاوا در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا ضمن تاکید بر این نکته که «این اقدام با هماهنگی نزدیک و تحت نظارت وزارت صمت انجام خواهد گرفت» گفت: ثمره این کار مشترک، ایجاد سامانه ای خواهد بود که ابتدا تولیدکننده داخلی نرم افزار، قابلیت خود را اعلام و پس از بررسی و ارزیابی در صورت تایید، در بخش توانمندی‌ها در سامانه ثبت می شود.

وی افزود: از طرف دیگر، واحدهای متقاضی نرم افزار نیز طبق چارچوب‌هایی که تعیین می شود انتظارات ویژه و تخصصی خود را در بخش تقاضا در سامانه مذکور ثبت می نمایند.

 رستگار در ادامه گفت: این سامانه با قابلیت های هوشمندسازی که در طراحی آن انجام می‌شود قادر خواهد بود که ارتباط بهینه بین تقاضا و عرضه را برقرار نماید.

 عضو هیات مدیره کانون هماهنگی فاوا اضافه نمود که برای شناسایی دانش و تجارب مرتبط در اشخاص حقیقی و حقوقی، فراخوان شناسایی مشاوران و پیمانکاران تهیه گردیده است.

وی گفت: طی این فراخوان از کلیه مشاوران و پیمانکاران واجد شرایط دعوت شده که اطلاعات و پبشنهادات خود را حداکثر تا تاریخ دهم تیرماه به کانون هماهنگی فاوا تسلیم نمایند.

جهت آگاهی متقاضیان، فایل فراخوان به این گزارش ضمیمه گردیده است:

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.