کدخبر :276660 پرینت
03 بهمن 1401 - 13:59

سلیمی، نماینده مجلس: قطع اینترنت در زمان برگزاری کنکور، ناشی از مدیریت نامناسب بود/ پیام رسان های خارجی‌ها به تعهدات‌شان عمل کنند

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، گفت: وزارت ارتباطات در زمان برگزاری کنکور ، اینترنت را قطع کرد و این ماجرا ناشی از مدیریت نامناسب است و عجیب‌تر آنکه با وجود این تمهیدات همچنان سوالات لو رفت.

متن خبر

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با سیتنا پیرامون ارزیابی وضعیت سرعت و کیفیت اینترنت، گفت: بر اساس وعده وزیر ارتباطات دسترسی مردم به اینترنت باید سهل و آسان گردد و این موضوع حق مردم است و ما نیز پیگیر آن هستیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درخصوص قطعی اینترنت در زمان برگزاری کنکور سراسری، اظهار کرد: وزارت ارتباطات در زمان برگزاری کنکور اینترنت را قطع کرد و این ماجرا ناشی از مدیریت نامناسب است و عجیب‌تر آنکه با وجود این تمهیدات همچنان سوالات لو رفت و وزیر ارتباطات نیز در این راستا اعلام کرد که دیگر برای کنکور اینترنت را قطع نخواهند کرد.

سلیمی پیرامون امکان فعالیت پیام رسان های خارجی در ایران هم گفت: پیام رسان های خارجی‌ها در صورت تمایل برای ادامه فعالیت در ایران باید مالیات و بدهی خود را پرداخت و به تعهدات عمل کنند، همانطور که دسترسی مردم به شبکه‌های داخلی با سرعت و کیفیت مطلوب، حق آنها است، این موضوع نیز حق ملی مردم است و برخی از این موضوع آگاه نیستند و به سراغ بازی‌های سیاسی رفته‌اند.

وی، ادامه داد: متاسفانه برخی رسانه‌ها نیز عامل بی مزد و مواجب خارجی‌ها شده‌اند و این موضوع به زورگویی خارجی‌ها منجر شده است درحالی که نباید در مقابل آنها کوتاه آمد.

انتهای پیام

گفت‌وگو از فرزانه احمدی منش

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.