کدخبر :273282 پرینت
24 مهر 1401 - 13:56

سهم شرکت ملی پست در جابه‌جایی کالاهای تجارت الکترونیک چه میزان است؟

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: سال گذشته‌ سهم شرکت ملی پست در جابه‌جایی کالاهای تجارت الکترونیک 70 درصد بود که این مقدار در سال جاری 60 درصد برآورد شده است.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، محمود لیائی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ملی پست در رویداد روز ملی تجارت الکترونیکی، گفت: حجم بازار تجارت الکترونیک در مقایسه با سال‌های گذشته بسیار وسیع شده است.

لیایی، خاطرنشان کرد: سال گذشته‌ سهم شرکت ملی پست در جابه‌جایی کالاهای تجارت الکترونیک 70 درصد بود که این مقدار در سال جاری 60 درصد برآورد شده است، لذا تلاش ما این است که سهم خود را در این بخش افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت ملی پست، تاکید کرد: در حال حاضر به جز کسب‌وکارهای اینستاگرامی، 4000 واحد تجارت الکترونیک در شرکت ملی پست وجود دارد و امیدواریم در سال جاری این تعداد افزایش پیدا کند.

[node:title]

گفتنی است؛ همایش روز ملی تجارت الکترونیکی با حضور تنی چند از مسوولان از وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، تعدادی از نمایندگان بخش خصوصی و کسب‌وکارهای اینترنتی روز یکشنبه 24 مهرماه 1401 در محل سالن آمفی تئاتر مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار و در ادامه از کسب‌وکارهای اینترنتی دارای رتبه اعتماد برتر تقدیر شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.