کدخبر :262851 پرینت
06 آبان 1400 - 23:27

چراغ سبز هافبک اسپانیایی به استقلال با این استوری

یک هافبک اسپانیایی از تمایل خود برای حضور در استقلال خبر داد.

متن خبر

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، باشگاه استقلال پس از جذب کوین یامگا فرانسوی و توافق با رودی ژستد، مهاجم سابق میدلزبرو، بلکبرن و استون ویلا حالا به دنبال جذب یک هافبک بازیساز است و قرار شده فرهاد مجیدی گزینه مورد نظر خود را به باشگاه معرفی کند.

ساعتی پیش «تانا»، هافبک 31 ساله اسپانیایی با انتشار یک استوری شایعاتی مبنی بر حضورش در استقلال به وجود آورد که این باشگاه هنوز واکنشی به این استوری نشان نداده است.

[node:title]

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

استقلال اگه خارجی خرید قائدی رو با قیمت بالا فروخت ریگی و فرشید نگه نداش و بدهی سنگین استرا داد و تیمی که بدهی سنگین نداشته باشه میتونه خارجی بگیره مثل نفت مسجد سلیمان یا سپاهان یا مس رفسنجان ولی شما یادمه گفتید ما از طلبکار مهلت میگیریم دیر پولشو میدیم با پول الان بازیکن میگیریم واسه آسیا !!! که هم حذف شدید بعد بخاطر تحریم از Afc نمیتونید ۱ ریال هم بگیرید و تو ایران هم که به تیم هایی که لیگ برتر میبرن اصن پول نمیدن بازیکن گرون نفروختید تازه خریدید مثل ترابی یا عدصی تازه میگید چرا نمیتونیم خارجی بگیریم؟ چون بدهی کالدرون دارید البته رسانه طرفداری گفت وزیر پول داد رئیس فدراسیون پول کالدرون بدع ولی رئیس فدراسیون ترسید چون میدونست اگه کارش قانونی بود خود وزیر انجام میداد.

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.