کدخبر :259568 پرینت
05 مرداد 1400 - 10:29

فراکسیون مستقلین ولایی مجلس: طرح ساماندهی فضای مجازی از دستور خارج شود

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس از نشست این کمیسیون خبر داد و گفت: در این جلسه اعضا تاکید کردند که طرح ساماندهی فضای مجازی باید از دستور کار مجلس خارج شده و موضوعات مهم‌تر در دستور کار قرار گیرد.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، غلامرضا نوری قزلجه در گفت‌وگو با خبرنگاران در توضیح نشست روز چهارم مرداد ماه فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی، گفت: در خصوص تشکیل کابینه جدید مباحثی در این نشست مطرح شد. اکثر اعضای فراکسیون اذعان داشتند که احتمال ایجاد محدودیت برای رئیس جمهور جدید با سهم خواهی سیاسی وجود دارد لذا تاکید شد رئیس جمهور منتخب بر اساس وعده‌ای که به مردم داده در انتخاب افراد به شایسته سالاری توجه کند و اگر چنانچه افراد کارآمد فارغ از گرایش سیاسی معرفی شدند، با تمام توان از آنها حمایت کند زیرا شرایط فعلی کشور نیازمند افراد توانمند است.

نوری قزلجه تصریح کرد: اعضای فراکسیون تاکید کردند که طرح ساماندهی فضای مجازی در شرایط فعلی باید از دستور کار مجلس خارج شود و موضوعات مهم‌تر در دستور کار قرار گیرد البته این موضوع از اهمیت خاصی برخوردار است اما در شرایط فعلی وقت مجلس باید صرف مسائل بااهمیت‌تری شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.