کدخبر :254886 پرینت
05 اسفند 1399 - 21:33

دبیر سندیکای صنعت مخابرات: قهر کردن از نمایشگاه تلکام معنی ندارد

دبیر و عضو هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران، گفت: نمایشگاه تلکام، امروز بالاخره با نام واقعی خودش کار خود را انجام می‌دهد، نمایشگاه مخابرات، فناوری اطلاعات و راه‌حل‌های نوآورانه. ما شایسته این نام بودیم و به آنجایی که باید باشیم،‌ رسیدیم.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس فرامرز رستگار، در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تلکام 99 ، اظهار کرد: نمایشگاه تلکام امروز بالاخره با نام واقعی خودش کار خود را انجام می‌دهد، نمایشگاه مخابرات، فناوری اطلاعات و راه‌حل‌های نوآورانه. ما شایسته این نام بودیم و به آنجایی که باید باشیم،‌ رسیدیم.

وی ادامه داد: ما در شب عید هستیم و بحران کرونا را داریم، کسب‌وکارها خیلی رونق ندارند،‌ برخی کارفرمایان به صنعت بدقولی و بی‌احترامی کردند، ‌اما نمایشگاه را برگزار کردیم.

رستگار افزود: امسال بیست و یکمین سال است که تلکام برگزار می‌شود، اما حال و احوال کشور در این سال‌ها خیلی عوض شده است. جلوتر از این هم تلکام داشتیم، اما یک نمایشگاه مستقل نبود.

وی ادامه داد: شروع حضور مخابرات کشور به عنوان محور مخابرات از سال ۶۰ بوده و در نمایشگاه‌های عمومی و متراژهای کوچک،‌ مخابرات را عرضه می‌کردیم، اما حدود ۲۱ سال پیش به اینجا رسیدیم که خوب است نمایشگاه تخصصی مستقل داشته باشیم و این کار انجام شد و صنعت رشد کرد.

دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران با انتقاد از عدم حضور شرکت مخابرات در نمایشگاه تلکام امسال، گفت: ۲۱ سال پیش ۹۰ درصد دانش فنی،‌ آگاهی و ابزار دست دولت آن روز یعنی شرکت مخابرات ایران بود و تمام دارایی‌های ما در دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و شرکت‌های خصوصی، ۱۰ درصد بود، امروز ۹۰ درصد بیرون این سازمان‌هاست. وزارتخانه و حتی اپراتورهای بخش عمومی، در مجموع ۱۰ درصد هستند و ۹۰ درصد در دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها و شرکت‌های خصوصی هستند و قهر کردن از نمایشگاه معنی ندارد.

انتهای پیام

 

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.