کدخبر :254826 پرینت
04 اسفند 1399 - 14:19

با حضور وزیر ارتباطات؛ نمایشگاه تلکام ۹۹ سه شنبه با رعایت پروتکل های بهداشتی افتتاح می‌شود

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نوآورانه (نمایشگاه تلکام 99) صبح فردا (سه شنبه) پنجم اسفندماه 1399با متراژ مفید 5000 متر مربعی و حضور بیش از 100 شرکت داخلی عضو سندیکا/اتحادیه صنعت مخابرات ایران و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح می‌شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه‌حل‌های نوآورانه (نمایشگاه تلکام ۹۹) صبح فردا (سه شنبه) پنجم اسفندماه 1399 با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح و آغاز به کار می‌کند. این نمایشگاه با متراژ مفید 5000 متر مربعی و حضور بیش از 100 شرکت داخلی عضو سندیکا/اتحادیه صنعت مخابرات ایران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه از پنجم تا هشتم اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و با حضور شرکت‌های مخابراتی و ارائه‌دهنده سرویس‌های اینترنتی همچنین فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود. این شرکت‌ها هر ساله نمایشگاه تلکام را بهترین فرصت برای معرفی خود و تکنولوژی‌های جدید ارتباطی و مخابراتی می‌دانند.

پیش‌ از این قرار بود نمایشگاه تلکام ۹۹ در مهرماه یا دی‌ماه برگزار شود ولی به خاطر مساعد نبودن شرایط و دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزاری این نمایشگاه به تعویق افتاده بود.

[node:title]

مهندس فرامرز رستگار، دبیر سندیکای صنعت مخابرات در نشست خبری نمایشگاه تلکام پیرامون برگزاری این نمایشگاه در سال گذشته، گفت: در نمایشگاه تله‌کام امسال، تکنولوژی‌ها به‌روز هستند و مخابرات دیگر به بخش ICT تبدیل شده و همچنین فضایی کاملا B2B را شاهد خواهیم بود، لذا نگرانی‌های کرونایی حل شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از شرکت‌ها خواستند تا در نمایشگاه تلکام 99 حضور داشته باشند.

وی، اظهار کرد: شرکت‌های بزرگ و خصوصی مستقلا در این نمایشگاه غرفه دارند و نهادهای کوچک و بزرگ همچون صندوق نوآوری و شکوفایی، پارک علم و فناوری سجاد، پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس و صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان حضور خواهند داشت.

[node:title]

رستگار، گفت: امسال وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات از شرکت‌ها خواستند تا در نمایشگاه تلکام 99 حضور داشته باشند.

[node:title]

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.