کدخبر :240699 پرینت
02 بهمن 1398 - 16:10

ضرورت تعریف راهبری مشخص برای پژوهش در سطح دانشگاه‌ها و پژوهشگاه ICT

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، در دیدار با اساتید دانشگاه تربیت مدرس، بر ضرورت تعریف راهبری مشخص برای پژوهش در سطح دانشگاه‌ها و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، پژوهشگاه ICT پیرو سیاست ها و رسالت های خود، با برگزاری جلساتی با نخبگان، دانشگاه ها و مراکز علمی کشور، به دنبال افزایش تعامل و رسیدن به تفاهم نامه های همکاری مشخص و تدوین شده در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

بر این اساس دیدار اخیر دکتر وحید یزدانیان با جمعی از اساتید دانشگاه تربیت مدرس برگزار و در آن به سابقه ای از فعالیت های پژوهشی و عملیاتی طرفین اشاره شد.

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این جلسه ضمن تشریح ظرفیت های موجود در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید کرد: ما به منظور افزایش اثربخشی تحقیقات علمی حوزه ICT، نیازمند تعریف راهبری مشخصی برای پژوهش در سطح دانشگاه‌ها و پژوهشگاه هستیم.

وی یادآور شد: سرعت تحولات در فناوری های جدید، سبب تعریف بایدهایی در حرکت پژوهشگاه و دانشگاه ها بر لبه فناوری شده و ما در این مرکز تحقیقاتی که پیشران توسعه و نوآوری نیز می باشد، نیازمند بازتعریف گروه های پژوهشی بر اساس فناوری ها و نیازهای جدید هستیم به طوری که تشکیل گروه های پژوهشی مشترک، می تواند بخشی از این اقدامات پیش رو باشد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.